Ama sen gittin. Hatta öyle sandın ya Her şey senin için çok kolaydı değil mi? Sen gittiğini sandın, fakat yanıldın Ama giderken sende ki benleri Yüreğime ektiklerini Seni ve delice sevdanı, Alamayacaksın benden, aşkı Alamayacaksın bende kalanlarını…
Biliyor musun? Gidişin bana koymadı, Acı da vermedi aslında Bir gün mutlaka sevmeyi öğreneceksin Beni bulursan yanında İşte acı olan da bu olacak senin için Ama ben; ben olacak mıyım belli değil.
Şafak vakti perdeden güneş içeri süzülüp Açtığında gözlerini göremeyeceksin beni Sol yanında Yatağında başkası olacak ya da olmayacak önemli değil Oysa benim için öyle mi? Baktığım Gördüğüm her yerde sen olacaksın…
Kim bilir? Belki de ağlayacağım sebepsiz yere Sağanak yağmurlara karışsa da gözyaşlarım Gizleyemeyecek yağmurlar. Aynaya baktığımda gördüğüm hayalin Belki de ilk defa gülümsemeyecek, asacak suratını bana. Zemheri ayazında sevdan ile yanarken Hasretinle cayır cayır yansam da kas katı kesilmiş Uyanacağım üşümüş olarak.
Her şeyin olduğu gibi Biliyorum bu sevdanın da bedeli var Ve ben bunu Sensiz yalnız kalarak Aşkına hasret peşin ödedim… Sana kin duymuyorum, etmiyorum nefret Mutlu olmanı diliyorum. Ben dönüyorum başa…
Ve… Seninle karşılaştığımız yerden Tekrar başlarken yürümeye Sensiz seni düşünüyorum Hava soğuk ve ayaz Ben üşüyorum… Isınmak isterken düşlerimle Arkanı dönüp gidişin geliyor aklıma Ve ben susuyorum Çünkü Sensiz çok üşüyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üşüyorum II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üşüyorum II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba. Hoş geldiniz. Yorum ve ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. Sizce her yürek sevebilir mi? Sözde değil özde sevmeyi öğrenmek gerek derim. Benim düşüncemdir...
Gönül gözüyle yazılan duygularını kutlarım.
Emeğinize sağlık.
----------------------------------------- Selamlar...