bahçemde iki çocukgülüşüyor bak bak ağlaşıyor iki çocuk bahçemde biz hangisi olalım söyle olalım mı ölelim mi?
annemin naftalin kokan sandığından çıkardım demincek yüzümü oyalamış bir güzel nakış nakış işlemiş bir de gözümü
ey saçlarının rüzgarında gölgelendiğim kadın! ben geldim sarı kızın hayır’sızın çevirme n’olur asma yüzünü!
bir ihtilal dökülür avuçlarımdan kan kusar geçmişim geleceğime ben ki dünümden sormuşum yarınımı göçünü çizmişim çok evvelinden kuşların güzergahıma ya şimdi bu ağlamak niye hem neyin nesi bu yas havası?
komşu çocuğun yırtık potini düştü yine yadıma ve mintanının yakasının kesif kokusu! bir kız vardı bez bebeğini sallayan ayaklarında bilmiyordu her sallanışta yer sallanıyordu! kızdan, oğula…
bak ağlaşıyor iki çocuk bahçemde bahçemde iki çocukgülüşüyor bak olalım mı ölelim mi? biz hangisi olalım söyle!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bahçemden... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bahçemden... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.