Görüntüleri arasında karanlık gecenin Yitirilmiş sevincin düşünü kurdum. Ama kalbimi kırarak beni uyandırdı Görüntüsü yaşamın ve ışığın.
Edgar Allan Poe
elleri gök gözleri deniz adama!
Meryem’in bekaretiydi sana sunduğu yüreğimin çiviler çakıyordum ömrüme paslı ve acıtan çiviler İsa’nın çarmıhından kareler üşüşüyordu gözlerimin derinine ki Yusuf’un kuyusunda boğulurken ben bir ses bağırıyordu derinden “ölme Züleyha, ölme!” diye…
görecek günlerim var deyi asıldım ömrüme asıldım nefesime!
kaç bin yıl yaşadım evvelimde ve kaç bin yıl öldüm ahirimde? bilmiyorum! saçlarımın beliklerine ördüğün efsunlar döküldü sırlı aynalardan kuşların uçmadığı kervanların geçmediği ve çocukların gülmediği bir yerden göç etti mevsimlerim bilmediğim coğrafyalara
yılkısında atların, koşturdum çıplak ayak bozkırlarda tel örgüleri vardı devletlerin yıkılası duvarları! bundandı hep sevgilerin yalancılığı sevdaların hayınlığı!
dünden bugüne sarsılan inançları vardı çağın bütün değerlerini kurşuna dizdiler insanlığın oysa bir sevmek vardı ki içimizde hep yeniden doğmak gibi bütün bu karanlıkların içinden benim seni bulmam gibi
sola baksam sen sağa baksam yine sen ki karşıdan karşıya geçemedim henüz geçersem dünya yıkılır mı bilmem? ama bilirim ki ben ölürüm sevgilim doğarken gözlerinin ummanından!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göç Etti Mevsimlerim/Bilmediğim Coğrafyalara... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göç Etti Mevsimlerim/Bilmediğim Coğrafyalara... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk=acı denkelimini aşk=mutluluk denklemine dönüştüren özel insanlar vardır hayatta; ki biz onları mucize olarak ve Tanrı'nın lütfu olarak adlandırıriz şairim..teşekkürler yorumuna ve varlığına...
başka türlüsü yaramaz bize.
Ne güzeldi, canımsın.