(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKIN ÜZÜLME... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKIN ÜZÜLME... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜZLME ÇİÇEĞİM BEN ÜZÜLÜRÜM YÜREĞİM SIKIŞIR ÇOK EZİLİRİM GİRDAPLAR İÇİNDE HEP BÜZÜLÜRÜM ÜZÜLME ÜZERSİN EZERSİN BENİ.................ozanımı bu duygulu şiirinden dolayı kutlarım..selamlarımla..
Oz-An'ım bu şiir de kelimeleri biraz zorlamışsın gibime geldi...şu iki dize ise çok çok güzeldi... duanla sev beni,düşürme dilden üzülme tek tanem sakın üzülme...varol...saygı ile
basitçe anlatılamayan bir duyguyu ifade eden kelimenin eyleme dönüşmesi...cümle içinde kullanılması kolaydır lakin kullanıldığı yer ne kadar uygun olursa olsun sadece cümleye çok yakışmakla kalır çoğu zaman, çünkü üzülmek bir iki kelime ile betimlenebilecek birşey değildir...üzülmek çok derin hissedilir...ne siz ne de sevdiğiniz üzülmeyin...
Yaradan takdiri ne gelir elden, Kaçıp ta kurtulmak yok ki ecelden, Duanla sev beni, düşürme dilden, Üzülme tek tanem sakın üzülme...
tek tanem ha...hiç duymamıştım böyle bir tabir..valla çok yaşa sen:) şiirde şiirdi hani..hiç susma sen; "Oz-An’ım son bir kez" değil her zaman söyle.. yüreğine sağlık