Aşk çıkmazlarında imkânsız bir aşkın pençesindeyim Bu nasıl sevdadır anlamadım karalar bağlarım Kuytu köşelere çekilir kendi kendime yanar ağlarım Kime söylerim kim anlar ki benim derdimden İmkânsız aşkın pençesinde kıvranırken Kendi içimde giz âlemlerindeyim…
Nöbetlerine tutulurum zamanlı zamansız Sevda yükün yük değil taşırım omuzlarımda Kör karanlıkta sessizce ağlarım Geceye inat beyaz dökülür gözyaşlarım
Nereye gitsek aşina yüzler Buluşamadık ki bu şehrin en ücra köşesinde Kaçamazdık zaten Arkamızı da dönemezdik sevdiklerimize Düşünmeliydik geride kalacakları Benim olmadın, olamazsın da Görünürde hep yanımdasın Oysa bir o kadarda uzağımda imkansız aşksın
Ben sustum sen hep konuştun Yüreğimi rehin alır sensizlik Ve ben yokluğunu kusarak Sensiz gecelerde peşinden koşarım yalnızlığın Elbet bir gün gidecek ve uzaklaşacaksın benden…
Her şey tamamdı ikimiz için Kalacaktı öylece Adeta bana hazır gelmiştin Her şey hazırdı… Kelimeler Cümleler Gideceğin an Hepsi… Hepsi hazırdı senin için…
İnsanoğlu şaşar da beşer de Hesap edemedin bir şeyleri Evdeki hesap çarşıya uymadı Ve ben seni çok sevdim Düşünemedin değil mi? Artık ne fark ederi ki bilsen de Hoşça kal sevgili dedikten sonra…
Nefret etmedim senden, sadece kırgınım Ve seni Uğurluyorum severek Bir daha nöbet tutmayacağım Geceler boyu Kimse şahit olmayacak kuytu köşelerde Kaçak aş/ı/klara, Bizden başka kimse yaşamayacak Böyle büyük sevdayı… İmkânsız aşkın mağlubu benim Ne kadar çok sevsem de Sırtımı döndüm sevdana Aşk senden önce var mıydı ki Senden sonra da varsın olmasın Sen yokluklar arasındaki tek varlığımdın Ve yüreğimde imkânsız aşk olarak hep kalacaksın…
Doyasıya söyleyemedik sevgimizi Sarılamadık sımsıkı… Cümlelerimizi tamamlayamadık yarım kaldı Zamanı durdu sanırdım Oysa ne çabuk geçmiş zaman Ayrılık vakti gelmiş çatmış Bilemedin, bilmek istemedin beklide Oysa… Oysa ne kadar çok sevmiştim seni Yüreğimden hiç gitmezsin derdim Bir bilebilsen nelerden vazgeçtim imkansız aşk için
Boş ver beni düşünme! Elbet bir şekilde yüreğimi oyalarım Sen iyi ve mutlu ol, kendine iyi bak… Şimdi sen gidiyorsun, Üşüyorum sensiz Boğazım düğümlenir Nefesim kesilir Yüreğim kanar Meğer ben imkânsız olanı Hiç benim olmayacak birini sevmişim Olsun İmkansız da olsa seni seviyorum…
//iklimler değişse de sana olan sevgim hep aynı kalacak//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İmkansız Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İmkansız Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MUSTAFA HOCAM HARİKA FON MUHTEŞEM DİLERİM SEVDANIZA KAVUŞURSUNUZ ÇOK SEVMİŞ BELLİ Kİ O KADAR İÇTEN AKMIŞ Kİ SANKİ YAŞANMIŞ AMA KAVUŞAMAYAN BİR AŞK HİKAYESİ SAYGILAR
DİLERİM SEVDANIZA KAVUŞURSUNUZ ÇOK SEVMİŞ BELLİ Kİ
O KADAR İÇTEN AKMIŞ Kİ SANKİ YAŞANMIŞ AMA KAVUŞAMAYAN BİR AŞK HİKAYESİ
SAYGILAR