OĞLUMAŞiirin hikayesini görmek için tıklayın En küçük oğluma 18.yaşına girerken yazdığım şiir.Bu şiirin birer benzerini diğerlerine de yazdım.İkisinin ki yayınlandı .Diğerleri sanırım kendilerinde .Yenilerini yazmam lazım galiba .çünkü alınmasınlar.Evlat başka bir şeye benzemiyor.
Oğlum üç tane ama küçük olunca bir de dokuz sene sonra dünyaya geldi abisinden biz çocuk özlemişiz demek ki!Hepimiz onu çok sevdik.Bir abisi kızsa öbürü korudu herkes üzerine titredi.Sanırım tekne kazıntısı olunca böyle oluyor evin en kıymetlisi.Şu an İstanbul’da büyük ağabey nasıl üzerine titriyor. Kendisi kolay kolay sizi üzmez.Kendi halinde sakin bir çocuk.Zaten doğmadan hep kuran dinlettim. nasıl dinlerken hareketlenirdi.Kıpır kıpır gezerdi karnımda.Doğdu asla abdestsiz emzirmedim.Hep iyi bir insan olsun istedim tüm evlatlarım .Ona da diğerlerine de özenle baktım.Hepsi de güzel evlat oldular. Küçüğüm şu an sevdiği mesleği yapıyor.Sinema sektöründe set fotoğrafcısı.Montaj yapıyor.Bir yandan liseyi bitiriyor.Bu sene üniversite sınavına girdi.İnşallah gönlünce olsun her şey !Umarım ve dilerim her çocuk her genç gibi dünyası ve ahreti mamur olsun.
14 aralık 1996 doğum günündü,
Evimize gelişin başka mutluluk, Limon çiçeği kokan bu şehirde, Doğuşun,gelişin başka türlüydü, Oğul dedim bağrıma bastım seni, Gönül aşkı ile sevdim ben seni, İstedim hep o neşeli halini, Gülüşün sevişin başka türlüydü. Yıllarca okusun yazsın istedik, Anneyi babayi saysın istedik, Vatanı,milleti sevsin bekledik, Saygın ile sevgin başka türlüydü. Abilerin ablan seni çok sevdi, Herkes küçük değip kıymetin bildi, Her sözün bizlere bal gibi geldi, Bakışın konuşman başka türlüydü. Oğul , dünyada yolun açık olsun, Ahrette ağlama yüzün hep gülsün. Emdiğin sütüm sana helal olsun. Huyun, karakterin başka türlüydü. Semiray EMRE 13/12/2014 |