Olur olmaz bol keseden Atanları sevemem ben Her dem haklıya; haksızken, Çatanları sevemem ben
Ne batısı ne doğusu Gerçekte sözün doğrusu Pişmiş aşıma soğuk su Katanları sevemem ben
“İstemem” deyince büstü Kimi kızdı kimi küstü “Tevekkül(!) ” deyip sırt üstü Yatanları sevemem ben
Din yüceltirken insanı Hizmetle doldur her anı Miras kalan bu vatanı Satanları sevemem ben
Gider gündüz gelir gece Gün karanlığa girince Halil gibi İbrahim’ce “Batanları sevemem” ben.
HALİL MANUŞ 10.12.2014 10:30
D O S T L A R D A N ............. Dilde hazır dinle iman Sahtekâra kutsal liman Dudağında bin bir yalan Olanları sevemem ben......... Çağlar ABDAL .............
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevemem Ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevemem Ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustam; Büyük keyif aldım, kutluyorum. Emeğinize, yüreğinize sağlık, tebrikler. Ayakta alkışı sonuna kadar hak eden bu güzel eserinizi bizlerle buluşturduğunuz için size çok teşekkür ediyorum. ............. Dilde hazır dinle iman Sahtekâra kutsal liman Dudağında bin bir yalan Olanları sevemem ben .............
Aldatıcı dünya zevkleri gibi gerçekleri çarpıtarak fikir ürettiğini sananlara verilmiş güzel bir cevap niteliğinde şiir.Kaleminizi kutluyorum Halil Hocam.
Büyük keyif aldım, kutluyorum.
Emeğinize, yüreğinize sağlık, tebrikler.
Ayakta alkışı sonuna kadar hak eden bu güzel eserinizi bizlerle buluşturduğunuz için size çok teşekkür ediyorum.
.............
Dilde hazır dinle iman
Sahtekâra kutsal liman
Dudağında bin bir yalan
Olanları sevemem ben
.............
Sevgi, saygı ve selamlarımla, iyi akşamlar…