GÜNE BAŞLA NEŞEYLEŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Yeryüzü döşek gökyüzü çadır içinde kandiller yıldız şeklide ay ,güneş şeklinde.Bak bir daha bak gözüne ters gelen bir şey var mı?Nasıl bir sistem Nasıl bir düzen saat çarkları gibi her şey dönüyor ama birbirine çarpmıyor.Her şey harika bir sistem içinde.Kuşlar alemi ayrı bir alem ,deniz desen bin bir çeşit balıklarla mercanla yosunlarla dolu.İnci istersen sünger istersen oda var.Toprağın içi ayrı dışı ayrı.Yediğin sebzeler,meyveler çeşit çeşit.Renkler bile sayısı belirsiz çeşitte.Anan renk yedi olsa da türevleri o kadar çok ki!
Bize bir de değişik duygular vermiş.Ben en çok sevmeyi seviyorum.Kuzuyu,kuşu,kırı,çimeni ,ağacı ,insanı her şeyi seviyorum.Sevmeyi seviyorum sevilmeyi seviyorum. Rabbim her şekilde bizleri korusun inşallah Koruyor da siz ona yaklaştıkça oda size yaklaşıyor.Şah damarınızdan daha yakınım diyor ya anlayamazdım önceden.Meğer can cana kucak kucağa onunla yatıyormuşum meğer.Bazen ölmek isterdim. hayatı çekilmez bulunca.Şu an öyle utandım ki o düşüncelerimden.Nasıl kendimize dar etmişiz dünyayı Allahım nasıL? Yeryüzü çeşit çeşit nimetlerle doluyken biz neredeyiz ?aklımız fikrimiz nerde düşünerek mi hareket ediyoruz ,gönlümüzü ne kadar ona teslim edebildik acaba merak ediyorum.Oysa o gönle en layık olan O!Ne diyor hiç bir yere sığamamış ama inanan kişinin kalbine sığmış.Rabbim hiç çıkma ordan senden başka sevilmeye layık kimse yok demek geldi içimden .Ona giderken hazırlık yapmalı değil mi?Hani cumhurbaşkanı ile görüşsek ne yaparız bir düşünün ve kararı siz verin ya da çok sevdiğiniz bir dostunuza giderken neler yaparsınız ?bilemiyorum sizi ama ben en güzel kıyafetlerimi giyer,en güzel kokulrımı sürerdim.Onu memnunedecek hediye alır,ona çok sıcak davranırdım.Siz neler yaparsınız bir düşünün hadi*Hadi ama lütfen güzel şeylere layıksınız sizde!!
Günün başlasın neşeyle,
Kalkmalısın besmeleyle, Yıka yüzünü sevgiyle, Sağlık için Rab’be dua eyle. Dizimde derman yok deme, Verilene sen şükreyle. Olmayan için üzülme Her işin hayırla olsun Bunun için dua eyle Ömür geçmekte boşa, Sen azığını hazırla, Ölüm başa geldiğinde, Aldananlardan olma, Semir der sözü kendine, Öğüdü verir nefsine, Herkes almak ister ise, Sözler olur bir gösterge. |
Kutluyorum şairimi sevgilerimle...