Bazı anlar vardır sadece susarsın Kendini etraftaki sessizliğe bırakır Birkaç salisede unutursun acılarını Ve belli belirsiz bir gülümseme oluşur dudaklarında İşte o zaman tam o boşlukta Hissedersin solundaki paslı hançeri
Anıların tadı tuzu kaçmıştır Beklentiler bir bir yok olmuştur Umutlar yol almıştır umutsuzluk diyarına Ve anlarsın Kadere isyanların nafile olduğunu Unutursun, isli mum ışığında yazdığın tüm aşk şiirlerini...
Hırçınca suçlamaya başlarsın Adil yazılmayan kaderi... Konurken mezara, çırpınan bedenin.. Kahredersin alnındaki o kara yazgıya .
Mutluluğu anımsatacak tek bir anıya sımsı sıkı tutunmak için Ardına dönüp bakarsın,uzun uzun... Hani tutunacak bir dal ararsın ya,uçurumun kenarındaymışcasına... Son fırsat,son bir şans dilersin ya ... İşte aynen öyle ! Biçare Kala kalırsın oracıkta... Bulamazsın.
Yoktur artık hiç bir beklentin; Yansızlıkla geçen asırlardan... Bulamayacağını bildiğin ve Sana haram edilen o sevginin merhametinden Hiç bir umudun kalmamıştır artık. son hamleyi atarsın.. Biraz daha acıtsa da canını Gözlerini çevirirsin camın buğusundan. Ve geriye üç nokta kalır, bu karar anından... Çünkü çok geçmeden tekerrür eder acıların. Sense onun Hangi vakitlerde vurgun yapacağını çok iyi bilirsin aslında.
Baş başa bırakırken yağmuru bulutlar ile Silersin elinin tersine ; Sinsice o dudak kıvrımlarına yerleşen gülümsemeyi... Ve parmak uçlarınla Dokunursun narince, Soluna yerleşen o kıymetli Paslı hançere... İşte o zaman Anlarsın; Aldığın her soluğun, sana haram edildiğini Çoktandır kuruyan göz pınarlarından akanın, can olduğunu...
Ve sonra... Seni dışlayan bu hayata Bir "Eyvallah" çekersin, en içten,en samimi duygularınla... Çok geçmeden yine sımsıkı sarılırsın ölesiye... Solundaki o paslı hançere.
Nurcan CANDAR UYGUR
ŞİİRİMİN DÜZENLEMESİNDE VE ŞİİRİME NEFES OLAN DEĞERLİ KARDEŞİM REMZİ KURNAZA SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMLE ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Paslı Hançer 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Paslı Hançer 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
REMZİ KURNAZ sesiniz sağlık