(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELLERE GÜVENİP BEL BAĞLAYINCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELLERE GÜVENİP BEL BAĞLAYINCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖZLER YAŞ DÖKMEKTEN USANIR BIKAR HER RÜYA HER ANI,YENİDEN YIKAR GECELER CENDERE,KALBİNİ SIKAR ELLERE GÜVENİP BEL BAĞLAYINCA................işlerimin yoğunluğundan kaçırdığım şiirlerinizi sonradan takip ediyorum..tebrikler şiir üstadına selamlar..
Shekspeare : "Hiçbir dost, göründüğü gibi dosdoğru dost olmuyor"
Veysel baba: " Dost, dost diye nicesine sarıldım; benim sadık yarim kara topraktır." diyor..
Bu dünyaya bazı insanlar hep almaya, bazıları hep vermeye gelir.. Natıkaları budur..
"Veren el, alan elden üstündür" diye düşünerek; tüm yıkılmışlıklara, tüm çaresizliklere ve bu milyarlar içindeki yalnızlığa inat direneceğiz.. İnsan olmanın onuruyla..
Tebrikler ediyorum.. Kutlu/ YORUM güzel dizelerinizi...
Hangi sevda aşkı ölümsüz kılar En nadide güller yok olur solar En güzel düşlerin hicranla dolar Ellere güvenip bel bağlayınca + Yine güzel ve anlamlı bir şiir. hakikatleri anlatan dizeler.
O masum bakışlar düşünce meşke Yürekte har olup dönüşür aşka Sevmesen bir türlü sevince başka Ellere güvenip bel bağlayınca
Hangi sevda aşkı ölümsüz kılar En nadide güller yok olur solar En güzel düşlerin hicranla dolar Ellere güvenip bel bağlayınca ----------------------------------------
Yâr deyipte sarılırsın o yâre Bilemezse sevdanı ah ne çare Bilinmez yola düşersin bin pâre Ellere güvenip bel bağlayınca
O kadar güzel ayaklı bir şiirdi ki bir kıtada bana yazdırtınız usta kalem...Selam ve muhabbetlerimle
semihcik tarafından 2/12/2008 8:22:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hem ağlarım hem giderim misali,kapısında geda olma pahasına,ellere bel bağlamadıkça da,onca acıyı tatmadıkça,hatta aşağılanmadıkça,aşkın,yani elimizdeki o varla yok arasındaki şeyi,dünya gözüyle görme şansımızın da söz konusu olmaması gibi,hep bir bebek sahibi olma umuduyla yaşamış ama muradına erememiş kimi kadınlar benzeri,kendini sürgünün en yakıcı olanına mahkum sayma talihsizliğine uğramış olmak da var...(Alın size,lüzumsuz,sündürülmüş bir cümle...:-))) ) Ama sayın Yakuti'nin ustalığına bir kez daha şapka çıkardığımız da bilinmeli...Kalemi daim olsun...Saygılarımla...
Hangi sevda aşkı ölümsüz kılar En nadide güller yok olur solar En güzel düşlerin hicranla dolar Ellere güvenip bel bağlayınca ... Çok güzel dizelerdi...tebrikler Güzel yüreğinize sağlık...
Buruk hicran geldi bana aşktan hediye,
Sevmek yasakmış meğer,aldım ciddiye,
Acılar derdimi hep dağlayınca,
Ellere güvenip bel bağlayınca...