Gözlerimi kapayıp, dalarken hülyalara Ben bir ömür aşığın, sende ol tatlı düşüm Kanatlı melek gibi, gelirsin rüyalara Ben bağında bağbanın, sende kanatlı kuşum.
Dilim adın anmazken, gözüm kaldı yollarda Çocukluk sevdaları, denirdi o yıllarda Nice çiçekler açtı, ayrı ayrı dallarda Ben yüzünde tebessüm, sende sevdalı döşüm.
Titreyen o ellerle, name yazardı kalem Kılı kırka bölerdik, duymasın diye âlem Acı bir poyraz esti, gözlerde kaldı elem Ben mahremde sevdalı, sende dumanlı başım.
Gönül bülbül misali, yanarken ahuzardan Muştu gibi selamın, geldi uzak diyardan Ürkek serçe gibiydin, korkmuştun belli hardan Ben yolunda bir şair, sen yolda mihenk taşım.
Ahmet MORAN
ŞİİRİME DEĞERLİ YORUMUYLA CAN VEREN MELEK KIRICI HANIMA TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tatlı düşüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tatlı düşüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli usta kalem yüreğini serdiğin bu şiirde nede güzel anlatmışsın emeğine kalemine sağlık yorumda bir başka güzel her iki yüreği kutluyorum değerli hocam saygı ve selamlarımla esen kal..
Gönül bülbül misali, yanarken ahuzardan Muştu gibi selamın, geldi uzak diyardan Ürkek serçe gibiydin, korkmuştun belli hardan Ben yolunda bir şair, sen yolda mihenk taşım.
Harika bir eser değerli üstadım. Sanatın zirve hali bu olsa gerek. Verilen emeği serilen yüreği, Gönülden kutluyor tepriklerimi sunuyorum.