(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beni Al şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beni Al şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kesinlikle öyle bişeyi kastetmedim bu mümkün değil ama böyle anlaşılacağı benimde aklıma beldi. Gel den kastım, çok istediğimi belirtmek. Sizlere teşekkür ediyorum...
Naçizane görüşümü belirtmek gerekirse şiir içerik olarak çok güzell fakat 4 lükğün sonundaki dize , Konunun ulviyetine biraz gölge düşürmüş gibi... Gel beni al yanına yeriene; daha güzel bir söz söylenebilrdi diye düşünüyorum,Çünkü bu söz biraz emir niteliği gösteriyor dizelerde... onun dışında gerçekten güzel bir şiir ve biz biliyoruz ki siz şiirnizde yukarda bahsettiğimiz şeyi kastetmediniz...
Duygundaki asalete kesinlikle lafım yok,kalbine sağlık ama gel beni al demek ne kadar uyumludur bilemiyorum,onun için gelmek yada gitmek yoktur,zamandan ve mekandan münezzehtir.
Allaha giden yolun kapısını bilenler vardır.onları bulacaksın,çileye talip olacaksın,bak nasıl açılıyor yollar göreceksin.şiirin için tebrik eder saygılar sunarım.
bu mümkün değil ama böyle anlaşılacağı benimde aklıma beldi.
Gel den kastım, çok istediğimi belirtmek.
Sizlere teşekkür ediyorum...