(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiiriniz kısa öz bir o kadar da anlamlı...hata yapma hakkı tanınmıştır bizlere ama hemen doğrulmamız tövbe etmemiz ve bir daha da o taraftan vurulmamak sartıyla... ha ısrar edersek ikinci dizeniz yardımcı oluyor açıklamaya bu durumu....yüreğinize sağlık. Allah razı olsun.
Kir’e düşen kirlenir. Kirde kalan, kir olur... Kirli olan temizlenir, kir olan atılır.
Mükemmel dizeler. akışında şiirin anlayan anlaması gerekir.insan oğlu temizdir bir eksiye düşmesin kirlenecektir elbet. orayı benimsemişse yerini kendisiyle özdeş tutmuşsa, orayla bütünleşecektir ve o olacaktır. aklı ve beyni olması greken fıtri özellikleri kullanıp değerlendirir, kendini bir torba içerisine koyupta karşısına alır, oto kritik veya değerlendirmesini yaparsa elbetteki temizlenmeyi ve de o fıtri olmayan özelliklerden uzaklaşmayı isteyecek ve kendini o kirlerden temizleyecektir. aksi... bulunduğu ortamı, değerleri kimlik ve kişilik sorgulamasından uzak bir anlayışla bütünleşmişse mutlakaki sabun köpüğüne yapışarak o asli olan unsurlardan uzaklaşacaktır.
Kir’e düşen kirlenir. Kirde kalan, kir olur... Kirli olan temizlenir, kir olan atılır. ........................... etkileyici ve anlamı derin imgeler başarılar