Gelincik derler adıma Salınırım nazlı nazlı yamaçlarda Bakmayın cılız cansız olduğuma Ne tufanlarla Ne sellerle baş ettim Yılmadım bir taş kovuğunda Canıma can kattım Düşmanlarım savaşmaktan bıkar Beni yıkarsa bir tek aşk yıkar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimin Kırıntıları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimin Kırıntıları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelincik derler adıma Salınırım nazlı nazlı yamaçlarda Bakmayın cılız cansız olduğuma Ne tufanlarla Ne sellerle baş ettim Yılmadım bir taş kovuğunda Canıma can kattım Düşmanlarım savaşmaktan bıkar Beni yıkarsa bir tek aşk yıkar…
......................................canı gönülden tebrikler değerli şaire......
"Beni yıkarsa bir tek aşk yıkar..." Bence Aşk da yıkamaz, Onu kafandan çıkar ? Madem ki boynu bükük dönmüş Zalim sellerle, hırçın rüzgarlar Yalancı aşklar, Demek ki sizinle savaşmaktan bıkmışlar Ve onlar da senden boynu bükük dönüp aldanmışlar Sen, senin düşmanımısın ki, Aşk'tan korkasın bu kadar Bilakis seven güçlüdür dağlar kadar ! Bırak seni aldatanlar senden korksunlar ???...
Usta kalemi Alkışlıyorum.
Yüreğine kalemine sağlık
____________________________________________________Selamlar saygılar