Bir günün doğumuydu,bırakıp gittiğinde, İşte o an çekildi,yanan güneşe perde, Bir hüznün doğumuydu,o bakıp gittiğinde, “Nerde” der hatıralar,”Canın sevdiğin nerde?”
Kimselere demedim,nasıl kavrulduğumu, Anlamadı hiç kimse,niye vurulduğumu, O bir çift mahzun gözün sebebim olduğunu, Hasretinden ömrümün sararıp solduğunu.
Hicran tohumlarını, Bağrıma ekip gittin. Dağ sanırdım kendimi, Yerle bir edip gittin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir gidişin bıraktığı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir gidişin bıraktığı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hicran tohumlarını, Bağrıma ekip gittin. Dağ sanırdım kendimi, Yerle bir edip gittin. giden gitmiş :)) kalan sağ duygularla idare edecek aşık malesef tebrikler..
birileri gider bir digeride arkasından özlemleriyle kalır bu acımasız sevdalar sonrasında.çaresi çaresizliktir ne yazıkki uzaktan ,dokunmadan sevmelerin. giden gider kalan siz olun .şiirlerinizi bizle paylaşımlarınız için.tşkler bu güzel şiire ve yazana.
Şiirinizi beğeniyle okudum,yüreğinize sağlık
Saygılar..