Gideceksen gitsene, gitmediğin ayıptır. Ar mısın can evime, kar mısın alevime? Sevmeyi istedin de, yüreğin mi kayıptır? Yar mısın sen sevime, har mısın alevime?
Gitmedin bende misin, sevide erim misin? Emek mi verdin bize, alnımda terim misin? Bizi sen kurban ettin, şimdi de kerim misin? Çar mısın sen başıma, var mısın alevime?
Sana hiç bir borcum yok, borçlu sensin aksine! Senin için kavruldu, alevlendi bak sine. İstediğin yere git, yakıt koydum taksine. Tar mısın törenime, zar mısın alevime?
Tövbeliyim sana ben, dilim seni anmıyor. Sahursuz oruçluyum, elim sana banmıyor. İftar da yapmıyorum, ocağım da yanmıyor. Far mısın karanlığa, nar mısın alevime?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAR MISIN ALEVİME? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAR MISIN ALEVİME? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Musiki tadındaydı duygu dolu dizeler gönül dostlarımı ayakta alkışlıyorum........ Yüreğin var olsun _______________________________________________Saygılar selamlar
tüm şiirleriniz gibi bu şiirde muazzam olmuş ışıl ışıl kalem aşkı yansıtmış hayroş ablamında sesi daim olsun her kelimeye yazmaya devam sevgilerimle canım şairem
ve bir ayna tutmak yüzüne, bilmeyenin
güzel ve anlamlı dizelerle
kutlarım
saygılar