Şimdi çok uzaklardan, esti sevdanın yeli Ateşin üzerinde, duran külü savurdu. Nede çok özlemişim, cemalin görmeyeli Yılların ötesinden, gelen bakışta vurdu.
Değişmemiş o gün ki, tedirgin o halleri Gözler yere bakardı, terliyordu elleri Hicabından kızarır, ilkbaharın gülleri Gittiği günden beri, bu gönül onu sordu.
Bir zemheri ay’ıydı, unutamam o kışı En büyük servetimdi, bende kalan bakışı Mağrur bir dağ gibiydi, göğe varan o başı Hisler sele dönerken, gözler hayaller kurdu.
Hey gidi geçen günler, su gibi akan yıllar Mahremdi bazı hisler, konuşamazdı diller Duygular girdap olur, uzayınca sarp yollar Sönmeyen o alevler, yanan sinede durdu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yılların ötesinden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yılların ötesinden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hey gidi geçen günler, su gibi akan yıllar Mahremdi bazı hisler, konuşamazdı diller Duygular girdap olur, uzayınca sarp yollar Sönmeyen o alevler, yanan sinede durdu.
__Ahmet hocam çok güzeldi dizeler yüreğine kalemine sağlık kutluyorum herdem saygımdasınız..
Değişmemiş o gün ki, tedirgin o halleri Gözler yere bakardı, terliyordu elleri Hicabından kızarır, ilkbaharın gülleri Gittiği günden beri, bu gönül onu sordu.
Muhterem Abim siz bir başkasınız! Ben normalde sevda şiirlerini yazamadığım gibi okumasına bile katlanamazdım,nedeniyle hep bir diğerinin taklidi gibi gelirdi. Lakin: sizin bu birbirinden güzel eserleriniz sayesinde yeniden sevda şiirleriyle barıştım. Allah ilhamınızı bol eylesin. Kaleminiz daim olsun. Yürekten kutluyorum cesur ve usta kaleminizi.
nasıl bir sevdaysa bazen dağıtıp bazen topluyor kalemi, acılarla hemhal olunca emeği de yüreği de daha mı çok yansıtıyor bilmem ki duygular öyle güzel konuşmuş ki tebrikler saygılar
Dört dörtlüktü duyguların yansıması usta keyif aldım okurken........ Kutluyorum............................................................................. Yüreğin var olsun _______________________________________________Saygılar selamlar
sevdanın yelı oyle bır savurmus kı kulu gonulde gızlenen guzelıkler sııre donusu vermıs
Tebrıklerımle