(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umut... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umut... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umutsuz yaşanmaz ki yengem...hep umut etmiyor muyuz? içten,samimi olduğu gibi yansıtmışsın duygularını...sen gibi bir şiir okudum ... tebrikler...Sevgilerimle...
Umutlar soldumu başka hangi çiçek açar ki... Kutluyorum yüreğinizi , güzel şiirinizi ve emeğinizi ... Saygılar, sevgiler...
Neredeyse şairin yolun yarısı dediği kadar bir önceye dayanıyor . Umuyoruz ki pek küllenmediği belli olan o ateş bugün her sabahın taze bahar kokusunda ve yüreğinizdedir....
AŞK SEVGİ SEVDA BÖYLEDİR İŞTE.HER YERDE SEVDİĞİNİ GÖRÜR, HER YERDE ONU HİSSEDER VE HER YERDE ONU YAŞARSIN.HAYAT SENİN İÇİN SEVDİĞİN OLUR.ONU GÖRMEDİĞİN AN HİSSETMEDİĞİN AN ÖLMEKTEN KORKARSIN.NEFES BİLE ALAMZSIN ONSUZ ZAMANLARDA.TÜM BEDENİNİ BENLİĞİNİ SENDİĞİN KAPLAMIŞTIR.DAMARINDA AKAN KAN OLMUŞTUR ARTIK SANA HAYAT VEREN.ONU HİÇBİR ZAMAN UNUTAMAZSIN...AŞK SEVGİ SEVDA BÖYLEDİR İŞTE....
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ŞİİRİNİZ O KADAR GÜZELDİ Kİ YORUMUMA DAHA DA DEVAM EDEBİLİRDİM.
SAYGILARIMLA
Sair_His tarafından 2/11/2008 11:56:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
selamlarımla