Güneşten Aya Bir Yolculuk/Geceden Gündüze Bir Gebelik...
tramvaylar geçiyor ve trenler ve otobüsler yolcular yolculuklar gidenler ve gelenler gözlerim birer pencere öylece izliyorum hayatı…
bir köşe başında dilenci ömrüm bir avuç sevgiye sevgiler karaborsa çiçekçi kadınların ve mendilci çocukların ellerinde
köşede kestaneci amca pişiriyor çocukluğumu mangalın üzerinde pat pat patlıyorum büyüdükçe ve genleştikçe
püsküllü bir belaydı aşk gönlümüzde püsküllü bir belaydı yoksulluk eğnimizde ve dilimizde hep aynı şarkının nakaratı eşlik ederdi bize “şehirlere bombalar yağardı her gece biz seninle sevişirdik”
boğazım acıyor kesilmiş gibi içim sızlıyor bir zeytin ağacının gölgesinde kadınlar var sudan ucuz çarşaf çarşaf serilmiş pazar yerinde ve martılar hep zanlı bu şehirde hepsi leş çöplüklerinde uçuşuyor kirlenmişliğimizi temizleyemiyor hiçbir çöpçü çöplükler bizim içimizde bizim içimizde…
sevgilim uzat ellerini saçlarımın buklelerine parmaklarını geçir aralarından rüzgar ol nefesinle, üfle sevgilim çocukluğum en masum yanım yüzümün gülen yarısı ülkeler düşüyor bayraklar iniyor bir senin bayrağın inmiyor göğsümde mıh gibi çakılı
sevgilim seni seviyorum demenin kifayetsiz kaldığı bir çaresizlikle seni seviyorum nehirler boyu dağlar ardı güneşten aya bir yolculuk geceden gündüze bir gebelik gibi
sevdikçe seni azalıyor acım sevdikçe seni yok oluyor sızım sevdikçe seni çoğalıyor insan yanım sevgilim ömrüm ruhum iyi ki varım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneşten Aya Bir Yolculuk/Geceden Gündüze Bir Gebelik... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneşten Aya Bir Yolculuk/Geceden Gündüze Bir Gebelik... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her şeye rağmen ne yüce bir duygudur aşk, gönlümüze salana şükürler olsun...hele bir de karşılık bulmuşsa...sen de cansın sevgili Rezber, var ol, sağ ol...sevgimle...
Kıymetlidir aşk
Nilü' mün dediği gibi.
Ve senin şiirlerine çok yakışıyor.
Çünkü sen güzel seviyorsun.
İçinin en özel iç yanıyla öyle güzel yansımış ki bu şiire de sevgin.
insanın kalkıp bir daha bir daha aşık olası geliyor.
Varlığın ki hediyedir
Harikasın Su' yum, canım benim... <3 :-*