(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖYLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖYLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AİLE KUTSALDIR.NİCE FIRTINALAR,KASIRGALAR,TAYFUNLAR GÖRSEDE KOLAY KOLAY YIKILMAZLAR.ÇOCUKLAR İSE O ÇINAR AĞACININ DALLARI GİBİDİR.AĞACA YÖN VERİR, DİRİ TUTAR.TOPRAĞI SAĞLAM AĞAÇ KOLAY YIKILMAZ. YETER Kİ SUSUZ BIRAKIP KURUTMAYALIM. FEDAKARLIK DOLU BİR ŞİİR OKUDUM DİZELERİNİZDE. AŞKI SONSUZA DEK YAŞATMAK UĞRUNA ,VERDİĞİNİZ GÖNÜL MÜCADELESİ ÇOK GÜZELDİ....YÜREĞİNE ,KALEMİNE SAĞLIK BÜYÜK BİR HAZLA OKUDUM.....SAYGILAR SUNARIM.....
... Gül yüzün gülsün diye Kimleri karşıma almadım Söyle kutsal sevdam "karanfilim" Neyi kıskandım neyi yapmadım Hangi fedakarlıktan kaçtım Kalbimi avuçlarına mı bırakmadım Sadakat halkasını boynuma mı takmadım Gururumu ayağına toz mu yapmadım Bunları yaptım diye Sakın haa"sanmaki pişmanım Olsun be Karanfilim olsun Bu can sana feda olsun Her şeyim ve her hakkım Anneyin ak sütü gibi Şeker olsun , Bal olsun Velhasıl,ı kelam Helal olsun. ...
Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
sevgili için yapılanların unutulması gerekir hesap sorulmaz.seven karşılık bekledimi iş ticarete dönüşür diye düşünüyorum.şiirin için tebrik eder saygılar sunarım.
***HARKULADE*** ÇOK Güzel duygu yoğunluğu olan, bir sevgi bir aşk için yazıla bilecek en güzel bir şiir Arif bir anlatım, Saygın bir emek Kutlarım közlenen yüreğinizi Gönül dostu Saygın yürek iYİKİ VARSINIZ Saygılarımla efendim...