(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki hepsi belki sadece acı çekmek zaten her aşkın sonunda mutlaka göz yaşı vardır Alkışlıyorum usta kalemi Yüreğine sağlık Kalemin daim olsun üstat _____________________________Saygılar
Suskularımızın yamalı güvertelerinden uzakları izlerken kırmızı bir şafağa dökülür gözlerimiz. Çeviririz gönül rotamızı yasak adalara, ruhumuzdaki bekleyiş gonklarına aldırmaz, kanarız sözcükleri sevdayı anlatan şarkılarla. Alışkanlıklarımız sulara karışır, yabanıl düşünüşlerle hep sol göğsümüz acır. Korsanlar basar uykularımızı bir gün, yaşamak ağrımızken, sevmek sancımız olur. Tükeniriz o gün, özlem yorumsuz bir şarkı gibi yüreğimizi vurur. Tebrikler.
Sevdan kama gibi saplanıyor yüreğime,gönül sana yanık. Çıkarmaya çalıştıkça derine batıyor,açıyor kocaman yarık. İstemiyor kalbim böyle sen’den uzak, ayrı gayri yaşamak. Tenim’de hala nefesin varken, zor geliyor senden ayrılık..
.........özlemek mi aşk yoksa hiç vazgeçmeden beklemek mi aşk acı çekmek mi yoksa acıyla beraber sevmek mi aşk var olanı yaşamak mı yoksa olmayanı var etmek mi
Belki garip ama gerçek, Bence hepsi de aşk direkt ! Bir bütün olmak için hepsi de gerek ? Acı olmazsa, “Çıkmak” olur onun adı Eski tabirle “Manita’nın” karşıtı Var olanı yaşamaktan çok yaşatmak Var etmeyi ararken olmayanı İhmal edersin sonra sen, Yakalamışken gerçek aşkı !...
Yine kovalayıp duruyordunuz Bir sınav gibi aşktaki açıkları ?...