Yaratılışdan sonra; din’den bile daha önce, Rabb’imizin (lütûf ve kereminin sonucu) bizlere sunduğu en büyük nimet olan ZAMAN denen dördüncü boyut (BUUT ) olmasaydı, hiç ama hiçbir şey olmazdı. Çünkü; en uzun ömür verilmiş olan, dört büyük melek (Azrail, Cebrail, Mikail ve İsrafil)in bile, ömürlerinin sınırlı (zamanla kayıtlı) olduğu göz önüne alınınca.. bütün yaratılmış mahlûkatın, zaman denen bir kayıt sistemi ile kayıt altına alınmış.. bir başka deyişle, “bir ÖMÜR”e tabi tutulmuş olduğu görülür. Zamana kayıtlı olmayan, aklın ve mantığın aldığı, TEK, yegane ve biricik.. olan ve zaman’ı da, yaratan; Allah’dır. Mademki, zaman; bu kadar “özel ve kıymetlidir ve de sınırlıdır.” Bu takdirde, en kıymetli ve KUTSAL olanıın da; Allah’tan sonra zamanın olması gerekmez mi? Zaman, madem ki bu kadar kutsal ve kıymetli ise; siz de, kendi zamanınızı böyle kutsal bilir.. böyle yaşar mısınız?.. (ACABA!..) Bilmece:” Zaman; kıymetli olduğu kadar, kutsaldır da..” teorisi (fikri)ne inanmayanlar, bir de; “ZAMAN’ı ” yazısını tersinden, yani “sondan başa” doğru okusunlar...
Z A M A N
surprizsite.com *** ŞİİR NO: 184 *** 02-06-2009
“ÖKÜZÜN BOYNUZU’nda(!)” dolanan bir helezon! O’nun içinde yaşanır; hem, ilk ve hem de, son... Evren’de; yaratılışın, dördüncü boyutu, ZAMAN!.. Başı, sonu belirsiz.. kapısız bir han!..
HERŞEY’in içinde yüzdüğü, “KUPKURU BİR GÖL!” O, olmasaydı; canlılar, veremezlerdi.. döl. Bir, “İlâhî emir” çıkar.. Önce, doğ! Sonra, öl!.. ZAMAN!.. Zarfı gelir.. “Hakk’ın vurduğu, DAMGA’dan”
Ya! O’na uyar.. O’nu, verimli kullanırsın... Ya! İnada giderek, sonunda.. bunalırsın!.. Ya da! Hoş lezzet alır(!), tadına bayılırsın!.. ZAMAN!.. Rabb’dan, Mahlûk’a sunulan.. DEV ARMAĞAN!.. 02-06-2009 SAAT: 10;10 Konak-İZMİR. ** ** **
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zaman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.