Sana Antakya sokaklarında unutulmuş bir ajandanın Yırtık yaprağındaki yarım bırakılmış şiiriyle sesleniyorum Git ve bir daha da geri gelme! Artık sen bile canımı acıttığın yeri dindiremezsin Rabbim senin yüreğine biraz vicdan,birazda merhamet düşürsün Bir gün sadece bir gün kafanı o yastığa koyduğunda de ki; Beni nasıl sevmişti. Ulan canını tek sözüme nasılda vermişti Nasıl ben olmuştu Ulan bu adam neydi de Eminim buna, bu dünyada hiç kimse bir başkasını Benim seni sevdiğim gibi sevmemiştir. Dilerim Rabbim’den benim içimi söktüğün gibi Seninde ciğerini söksün Hiç bir zaman mutlu olma kadınım hiç bir zaman Yüreğime koyduğun acıyla da mutlu olma Hele de yarım bıraktıklarınla asla mutlu olma Hakkım helal olsun ama Sevdam yedi kat zehir zakkum olsun Düğüm düğüm ayaklarına dolansın sevdamda Yerinden kalkamayasın Seviyorum diyen dilin yüreğine dolansın da Kaçacak delik bulamayasın Hah şimdi ŞEREFİNE Hoşça kaldın kadınım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşça kaldın Kadınım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşça kaldın Kadınım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.