Aslında içimden öyle şeyleri yazmak geliyor ki, kendim bile korkuyorum ve susturuyorum sonra kalemimi...
Bugün bende kalma başkanım.. Kaldıramam kahrını. Deşer dururum yoksa yüreğimi! Bu acıma,seninde şahit olmanı istemem..
-Yediremem benliğime...
Gururumu yüreğimle çiğneyip Haysiyetime tükürürüm yoksa "Yaptırma bana bunu."
Bugün bende kalma başkanım.. Tadilat ediyorum varsay sol yanımı, Yirmi dört saatliğine Azat et, indireyim gözlerimden kepenkleri Hadi..yap bana bu iyiliği Hem belki bir sürprizim olur sana Mesela böyle bir bakmışsın ki, Baştan aşağı aşk ile akıyorumdur yüreğinden Ya da senin kokunu üzerime sıkarım, Kokun kokuma karışıp: "aşk kokarım" Aşkın en güzel tarifini seninle birlikte , yaşarım Ne dersin?
Sen yeter ki;
Bugün bende kalma başkanım! Ben en çok seni üzmekten korkarım Bak... Rus ruletini oynattırma şimdi bana İlla söz yaşına inat mı süzülsün gözyaşlarım
Tamam.
Bırakalım tamamlanmasın o zaman sensiz olan yanım Geç kalalım böyle her şeye Pişmanlığımız dile gelsin sonra Aşktan bir türlü nasibini alamayan zavallı acizler dese Tükürse suratımıza alay etse o an utansam senden utancımdan sürgün yesem iyi mi olur..
Bu sefer doğru sandığın yanlışın kurbanı ben değilim... Bunu görüyorum başkanım.. Bu yüzden bugün bende kalma olur mu?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bugün Bende Kalma Başkanım.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bugün Bende Kalma Başkanım.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canlı şiire ruh ve anlam veren duygulu kaleminiz hiç susmasın…
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…