Kimse bilmeyecekti seni hiç kimse... Ben, her mısram da seni yazacaktım Her şarkıda seni mırıldayacağım Durup dururken gülümseyecek Surat asıp dudak büzeceğim Kimse bilmeyecekti o an seni aklımdan geçirdiğimi Neyin var? Diyeceklerdi. Hiç diyecektim,hiç bir şey Sen yanımda olmadıktan sonra neyim olabilir ki; Bir hiç’ten başka..
Sonra düşünüyorum da Gün gelir devran döner Öğreneceklerdir seni elbet!
Belki de;
Çok şanslı ama çok gaddar diyeceklerdi kimileri senin için Kimileri de olmayacak bir duaya amin demekten vazgeç diyeceklerdi benim için. Ama ben! Ama ben var ya ben Seni sevmekten biran olsun vazgeçmek istemeyeceğim..
Çünkü seni sevmek...
Yaradandan ötürü yaratılanları sevmekti.. Seni sevmek güne merhaba diyebilmek Aldığım nefese şükredebilmek Cennete bin adım önde gidebilmekti.
Ah! Sevdiğim... Sevdiceğim... Aşkın en güzel tarifi Benim gülen yüzüm,parıldayan ayım İçimin en iç yanı
Bir bilsen!
Öksüz bir sevdanın en acınası yerinde nasıl da Sevgi sözcüklerim sitemlere, Hayallerimse umutsuzluğa sürükleniyor
Sonra bir görsen Ah görebilsen Kağıda kaleme medet ummaktan nasıl da Bitap düştüğümü
Ve gelip götürsen sensizlikten kalan yanımı Ya da gelsen sensizlik körelmiş bir bıçak olup "saplanmadan yüreğime"...
Ah gelsen Gelebilsen Adına yazdığım şiirlerimin üstüne yemin ederim -Bırakırım şairliği O kahve gözlerinden daha ala şiir mi olunur..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yakarış... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yakarış... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürege şiir diliyle bakılması en güzel duygudur.
Beğendim...
...................................... Saygı ve Selamlar...