Siz bayım ölümlü kelimeleri üzerimize giydirmeden az evvel iki yağmur tanesiydik huzuru bölüşen kayıp aşka düşen...
aşkın düştü düşeli yüreğime aklım âmâ ellerim fukara hırçın bir kız çocuğu saklanır ağaçların altında usumun kuytu köşelerinde tanıdık bir sima her savaş yüreğimin eşiğindeki yağmura yoldaş…
kimdi galibi ya da katili biz değil miydik bu aşkın sahibi hem deli hem mavi denizi emziriyorum ak düşmüş saçlarından gözlerinin ufkundan geçip omuzlarından tırmanıyorum koyu bir yalnızlığa daha ne kadar yağmur yağar bu karanlığa…
ve unutmama izin vermiyor bulutlu bir havada aklıma kurduğun salıncaklar…
nasıl bir cesaretle baş kaldırıyor ki yaşanmışlıklar
ayrılık kokusuna
tende çürümüş birkaç dudak izi çiğneyip çiğneyip tükürüyor uçurtmanın kuyruğuna tutunup uçmayı öğrendik sanan zavallı anılar bizi gel de kurtar kenti az ilerideki karanlığı dönünce güneş yağacakmış güya bu şehrin kaldırımlarına yalan vallahi billahi de yalan tek duyulan kan ve kül umudun elçilerini vurmuşlar dün dün dünde kaldı sevgilim bugün yeni bir gün bu da mı yalan vallahi yalan !...
hadi çıkalım şimdi yağmurun sesinden kayıp aşkın içinden tutalım anıların nefesini kin ve nefretin sarmaladığı kaçalım bu şehirden birbirimizden…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yağmur yağmalı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yağmur yağmalı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..........................................Harry Truman.
ŞİİRİNİZİ BEĞENDİM. ............................... Saygı ve selamlar..