(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANLIK KAN AĞLIYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANLIK KAN AĞLIYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neler duyuyor neler görüyoruz insanlık olmuş dedirtecek kadar.Allahtan korkan zulüm yapmaz.bugünün olaylar ini çok güzel dizelere dokmussunuz ustam kaleminiz daimolsun
günümüzde meydana gelen insanlık dışı savaşların bir dökümü. Müslümanlar akıllı olmadıkça daha çok canları yanacak üstadım. Suçu haçlılara atmak kolay bir sebep. akıcı anlamlı bir şiir. kaleminize sağlık
Allah'ın izniyle kan ağlamakta olan insanlık bir gün huzur bulacaktır, inşallah! Yaratılanları Yaradan'dan ötürü sevmeyenleri, zalimleri ve haramzadeleri Allah ıslah etsin, amin! Yürekten tebrik, teşekkür ve selam ederim, dostum.
Allah yardımcımız olsun, gerçekten zor günler hayırlısınla son bulur inşallah yüreğinize sağlık hocam, gündemi çok güzel dile getirmişsiniz, tebrik ederim, kaleminizin ve yüreğinizin gücü daim olsun, esen kalınız...
"İman etmedikçe cennete giremezsiniz, birbirinizi sevmedikçe de (gerçek anlamda) iman etmiş olamazsınız."
Hadis-i Şerif
Biz Türk ve İslam kalemi ve müslümanlar olarak, hiristiyanlar gibi bir birlik oluşturamadığımız için bu gün yok olma tehlikesiyle karşı karşıyayız. Ve bu birliği kuramadığımız içinde yok olacağız.birbirizi boğazlayarak kan ve vahşet içerisinde emperyalistlerin uşağı olmaya ve esaretleri altında tamemen yok olmaya mahkumuz. Ufak defek problemleri büyüterek kendi kendimizi yok ediyoruz. Allah Türk İslam alemine birlik beraberlik ve basiret nasip etsin.amin.
Derebey tarafından 10/25/2014 5:08:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yazıktır bu harp nicedir Sözüm kafir hem piçedir Aydınlık hangi gecedir İnsanlık bak kan ağlıyor
SN Müslüman kardeşim dünya kurulduğundan beri Müslümanlar hep cezalandırılıyor ah Müslümanlar bir birleşseler bütündilegim ALLAH CC Dilegim bu Sovyetler nasıl parçalanıp dağıldıysa inşallah ABD inşallah birgün dagılacaktr ALLAH CC temennim bu inşallah bizde sag olup görürüz yorumuna şiirine teşekkür ederim yüreğine sağlık
Dünya ülkelerinde nedense daha çok Müslüman ve gerilerde kalmış ülkeler ağlıyor...!!!! Yoksa bize mi başka pencereden baktırıyorlar.. Duyarlı yüreğinize sağlık kutlarım hocam saygımla.