yarasından öptüğüm bir serçe kanıyor avuçlarımda ağzım bir ay tutulması boynum kıldan ince kırılır sevdanın kapısında gamzelerime doldurduğum deniz kabarır dalga dalga....
bir yokluk güncesinin tek varlığıyım belki de bu satırlarımla
beni bir yol sandılar beni bir duvar beni bir güç sandılar belki de bahar beni benden aldılar beni bana sattılar kuruş kuruş bir yok oluş vardı varlığıma gebe anlayamadılar
gözlerimde bin kedere meylediyor aşk mülteci bir kavmin yerleşik aşiretiyim savanlarda
bir trio dinletisi bu denizler ötesi göğe üç elma attım üçünü de kara bulut kaptı
bak başladı geriye sayım do si la sol üç iki bir hadi çık dışarı çocuk! oyun oynayalım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yokluk Güncesi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yokluk Güncesi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yarasından öptüğüm bir serçe kanıyor avuçlarımda ağzım bir ay tutulması boynum kıldan ince kırılır sevdanın kapısında gamzelerime doldurduğum deniz kabarır dalga dalga....
"... Bembeyazdım, siyaha çaldım. Yolumu kaybettim, hep kayıp kaldım. Ellerinde çırpınan bir aşktım. Umudu kaybettim, umutsuz kaldım. Bir yalnızlık şarkısı koyar gider başucuma aşk. O yalnızlık şarkısı çalar durur hep başucumda. Seni kaybettim..." C.A 'nın şarkısını dinlerken tam denk geldi şiiriniz Sevtap . Hiçbir şeyin tesadüf olmadığına inandığımdan yazıverdim gitti güzel şiirinize eşlik adına...
Harikasın tebrikler canım, evet yanlış olan sahiplenmek.
Bir kaç yıl önce ya da bir kaç ay önce ya da bir kaç saat önce tanıyıp büyüsüne kapıldığımız birini tanıdık sevdik. Vitrindeki elbiseyi isterim diye direnen çocuk gibi.
Ve bunu sessizce yaptık. Fiziğine bir kaç tatlı sözüne kanıp, sevgili olsun arkadaş olsun hemen sahiplendik. Oysa insan kitap gibidir. Bazı kitapları ne kadar sıkıcı da olsa sonuna kadar okusak da hiç bir şey anlamayız. Kitabın ismi kitabın cazip kapağı bize işte bu dedirten olmaya yetmiştir. Yani ambalaj.
Etkin bir konuşma temiz bir giyim ve ağzı laf yapan kim olursa ağzının içine baktık aldandık onlara.
Tabii ki şiir kurgu olabilir ama çok güzeldi. Ben de işte öyle yazıverdim. Çok kutluyorum (öpüyorum (şiirlerinden gibi ben de uçuk bi laf edeyim bari kırk yılın başı)ama tabii ki muhabbetle yanaklarından öpüyorum manevi kızımın
kanıyor avuçlarımda
ağzım bir ay tutulması
boynum kıldan ince
kırılır sevdanın kapısında
gamzelerime doldurduğum deniz
kabarır dalga dalga....
tebrikler...