(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hatırlama şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hatırlama şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir duman bürür gözlerimi Bir hüzün sarar inceden Göz, göz olmuş yüreğim Adını heceler geceden, geceden.
Bir yol kıvrılır upuzun Dalga, dalga türkü yayılır Titrek dudakların gelir aklıma Bir yağmur boşanır inceden, inceden. GÜŞENDE HİÇ ŞEBNEM EKSİK OLURMU SEVGİYLE KAL...
... Bir yol kıvrılır upuzun Dalga, dalga türkü yayılır Titrek dudakların gelir aklıma Bir yağmur boşanır inceden, inceden.
Yüreğinizin güzelliğini satırlara işlemişsiniz efendim. İnci tanesi satırlarınızla ruhumuz gülşen oldu. Gülistanda açan çiçekleriniz solmasın. Rabbim yâr ve yardımcınız olsun. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Muhabbetlerimle...
bende inceden bir yorum yazmak istedim ama nedense boğazımdaki yumru izin vermiyor şair... bu gece yine hüzne çalışmışız galiba... saygı ve selamlar gönderiyorum...
Bir duman bürür gözlerimi Bir hüzün sarar inceden Göz, göz olmuş yüreğim Adını heceler geceden, geceden.
Bir yol kıvrılır upuzun Dalga, dalga türkü yayılır Titrek dudakların gelir aklıma Bir yağmur boşanır inceden, inceden .kısa ve öz çok güzel olmuş tebrikler.
Bir yol bulunca yürek türkülerden sevgiliye,gelir de gelir yarin herşeyi gözlerin önüne...Dolar hasret bulutları yüreğin tüm hücrelerine de,başlar yağmurlar, böyle inceden inceye...Tebriklerim,tasvirlerinizdeki türkülerin, yağmurlara dönüşmesindeki gizemlere idi...