Gün gelir de hatırlar mısın beni Olur ya aklına gelir de Oturduğumuz o ağacın altında arar mısın? Eğer hatırlarsan beni bıraktığımız anılarda Hasret’in kapı komşusu özlemlerdeyim…
Olur ya yolun düşerde sokağıma Geçersen evimin önünden Zahmet edip de zile basma! Kapıyı açan olmayacaktır. Kilitlemiştin tüm kapıları üzerime Ben artık yokum! Bil ki ellerdeyim…
Çocuk avutur gibi avutmuşsun tatlı yalanlarınla Gerçekten //Yalanlar çok güzel, gerçekler çok çirkin Çünkü her yalanda sen benimsin gerçekte ellerin//mişsin Çok geç anladım…
Şimdi u/mutlu birkaç saatmiş mazide kalan Sana hediyem olsun geçen u/mutsuz zaman Sana ortancalar getirmiştim Çok özlersen bak oraya rengarenk çiçeklerindeyim…
Sanma ki bana çektirdiklerini unuttum Elimde telefon çok dil döktüm Acıyla öfkeyle sımsıkı tuttuğum Sinirimi yenemeyip hüngür hüngür ağlarken Duvarlara çarptığım gözyaşlarımdayım…
O gün deliye döndüm Ne varsa etrafımda parçaladım Kırdım tüm telefonları Sabaha kadar uyku tutmadı Yumrukladım duvarları Duvardaki kan izlerinde ara oradayım…
Kahrımdan birini söndürmeden diğerini yaktım İçime çektim sen diye tüm sigaraları Uzakta arama Etrafa savurduğum sigaramın küllerindeyim…
//Aşk önce damardan girer, sonra burnundan getirir ve mutlu olduğun en güzel anında kanatır yüreğini//
Mustafa KARAAHMETOĞLU 06.10.2014
Şiirime nefesi ile can veren sevgili kardeşim Nurefşan’a teşekkür ederim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küllerindeyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küllerindeyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nice güzel şiirlere