SEVGİŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Sevgi denilen şey nasıl bir şey gerçekten derseniz ;herkesin istediği ,o güzel düşünce kainatın oluşmasını gerçekleştiren rahmani bir olgu.Her zerrede her şey onu bize hatırlatırken insanların egoları bir türlü gerçek sevgiyi görmekte zorlanıyorlar..zorlandıkça hayatta onlara zorluk çıkarıyor.
Sevgi ile sabır olunca da insan bir çok zorluğun üstünden gelebiliyor.Bu sınavlar insanı olgunlaştırıyor ve sonunda insan tekamüle eriyor.Tekamüle ermek için yana yana pişiliyor..Sevgi ile yola çıkan herkes sonunda sabır ile hamdım piştim yandım diyebiliyor.Mevlana da bunu demiyor mu? Sevgi gönüllerde olunca yüzlerde güler,kalplerde çiçek de açar, vücudunuzdan ve ağzınızdan güzel kokularda çıkar.Çünkü siz her şeyi Yaradandan bilir yer yerde ondan bir yansıma görürsünüz.bu yüzden şiirlerimi yayınlamaya sevgi ile başladım.Çünkü ben sevgi ile yola çıkmış bir Yunus timsali sevgi işçisiyim.Sevgi ile yola çıkan her şeyin sonunda başarıya ulaşacağına yüzde yüz eminim.Bundan kimsenin şüphesi olmasın.
SEVGİ
İnsanın içini ne çok ışıtan şeysin öyle Bakışlarda yakalasam gölgeni Dudaklardan dökülen sözlere takılıp Gelsem peşine Kalplerde çarpıntı olsam da sonra Vazgeçilmezler arasında yerimi alsam.. Doymasam adını anmaya senin; Andıkça içimde sümbüller güller açsa da Gözlerdeki ışıklarda kaybolsam Vazgeçilmezler arasında yerini alsan |
Ancak yine de tekrar hoşgeldiniz hanımefendi
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.