(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlahi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlahi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Amin bu içtenlikli yürek bestesine.. Kısa olsa da özetle bir dilek tutmuşsun. Açılan ellerini boş döndürmesin rabbim.. Canımcığım, kutlarım güzel yüreğini...
İlahi bir rüzgar esti gönlüme Savurdu dik yamaçlı tepelere Alemi seyrettim gönül köşkümde Viran olmaya az kalmış Kurtar Allahım! NE KADAR GÜZEL & MANALIYDI TEBRİKLER
İlahi bir rüzgar esti gönlüme Savurdu dik yamaçlı tepelere Alemi seyrettim gönül köşkümde Viran olmaya az kalmış Kurtar Allahım! ----------------------------------------------------------------- Amin kabul olur inşallah dualarınız.. gönülden duacıyım. tebrikler kalemine.. sevgilerle...
İlahi bir rüzgar esti gönlüme Savurdu dik yamaçlı tepelere Alemi seyrettim gönül köşkümde Viran olmaya az kalmış Kurtar Allahım!
Yüreğinizde yanan Hakk ateşi daim olsun. Güller dolu yüreğinizden gelen Gül kokularıyla mutlu oluyoruz. Güzel yüreğinizin sesine bizleri hasret bırakmayınız. Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
Aşıkların gönlünü anlamaya ehil olsaydım kuru dilimle size teselli vermeye çalışırdım. Alemi gönlünde seyre dalana ne denir ki?!Yalvarsalar çıkar mı aşıklar mağaralarından.Sanmam.Çıkış yeni bir yolculuğun başlangıcıdır marifetullah ufkunda.Aşığı zorlarlar çıkmaya.Direndikçe mağarada renkler değişir.Öyle olur ki dolan ışıktan gözleri kamaşan aşık mekan idrakini kaybeder ve tereddüde düşer:Mağaranın içinde miyim ,dışında mıyım diye.Bir haldir geçer aşığın gönlünden.Saygılar sunarım.
Sığınılacak En Güzel ve En Doğru Makam'dasın. Bir seni değil, hepimizi kurtarmasını temenni ederim dünyanın karanlık yokuşlarından. Küçücük bu şiirin kocaman bir yürek saklamış içine. Tebrik ederim. Çok güzel olmuş.
öyle öyle geldi geçti bir zat tüm aleme rahmet doğarak...
öyle güzel özel gazel yel esti bir nur tüm insanlara seslenerek...
öyle böyle şöyle değil her hecesi doğru her gecesi gündüz bir nebi yaşadı tüm nefeslere cenneti yuudmlatarak geleceklere onu görmeyenlere dah çok dua ederek şefaat ey resülüm yanına al bizi nebim kuran aşkına... MESELCİ
Kısa olsa da özetle bir dilek tutmuşsun.
Açılan ellerini boş döndürmesin rabbim..
Canımcığım, kutlarım güzel yüreğini...