(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZ GİBİ YANİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZ GİBİ YANİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nedir aşklarda yüreğin gazabı.kalemlere israfı.keşke güzel hep güzel kalsa,yaşanan hep güzel yaşansa...şimdi diyeceksin ki...o zaman şair ne yazacak...güzeli yazacak güzeli........sözümü şaka say.çok güzel olmuş şairim...
bu güzel şiir için sizi kutlarım.aşkı yaşamak güzelde ayrılığı olmasa.ayrılığı olsada acısı olmasa.bize verdikleri kadarda götürdükleri olmasa .yitirmesek yüregimizdeki sevdaları ,söndürmesek aşkın ateşini.uzun soluklarda yaşatabilsek.can gibi olsa bedende, ruh gibi olsa nefeste.keşke aşklar böyle olsa.
Sevgili dostum şiirin çok güzel ve kutlarım . Ancak son bölümde al beni dedikten sonra yönlendirmede bir hata yok mu . Yani al beni de dedikten sonra ; ve al beni benimle sende yaşasın hep bu can (snde yaşasın bu can) seni anlatsın şiirlere (beni anlatsın şiirlere) kuşların uçması gibi, ayın geceye yaslanması gibi biz gibi yani...
olması daha uygun değil mi. Yoksa ben mi yanlış değerlendirdim . Bir göz atın isterseniz ...
BİZ GİBİ YANİ... al güneş, güneşim senin olsun ışığımla günümle dünümle...
al kalp, kalbim seninle aksın mavilere açık denizlere ve saçak köklere...
ve al beni benimle sende yaşasın hep bu can seni anlatsın şiirlere kuşların uçması gibi, ayın geceye yaslanması gibi biz gibi yani... BAZEN ÖDÜNÇ KANATLAR ALSAK UÇSAK HANİ SEVGİLİYE......... KUTLARIM SEVGİLERİMLE