“bazısı bazısını çantada keklik sanır gel geç gönüllü ise bizim buralarda HEFTİK(bildiğin hoppa ) dir”
Onca kişinin içinden Gelir gelir beni bulur Ellerini çırparak Hadi dön dön Aptal aptal şaşırarak
Hani nerde? Boynuma astığın yalnızlık Bir adım ötede Bir adım gerisinde Kaldı mı benden umudun?
Arada bir kapı çalınır Tık tık Seviyorum ha gitme Ayak oyunu tak tak İnandım kızz Görünür!
Azcık tutsun kazandibin Ham ham yedirme heftiğim Bir görünür bir kaybolur Çocuk oyunu bu! Aşk değildir! bildiğin
Anlaşılmaz kararsızın Ne gelip nede gitmesi El çırp bari sesin olsun Boynunsa eğik eğik Heftik derler buralarda Alemi keklik görürsün
Mahalleden mısırcı geçiyor “tanesi on kuruşa mısır” Yalancı On kuruşa mısır mı kaldı? En güzel şiirimi yazmadım diyor şair Küstü bu küstü kız Şimdi de Oyna/ya/mıyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEFTİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEFTİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nerelerdesin Yunus hocam. Sizi yeniden buralarda görmek beni çok mutlu etti. Umarım sağlığınız iyidir. Şiiri kalbinden anlayan yorumunuza çok teşekkür ederim. Selamlarımla.
Şiir bir güvercinin kanat Çırpışı gibi okurken beyaz güvercinler havalandı sanki paçalı ve taklacı Takla atmaktan uçamadılar bile görmeliydin. Heftik nerelerde kulanılırki bu söz. Kullanılırda anlamı ne yedilik Türkçe'si?
Her insanda bir boşlu oluşur ve yanında vesveseler peyda olur... Bir düşüdürüsün Birde gönderme yaparsın Ardı sıra bir problem koyarsın işin içine şairem...
Mahalleden mısırcı geçiyor “tanesi on kuruşa mısır” Yalancı On kuruşa mısır mı kaldı? En güzel şiirimi yazmadım diyor şair Küstü bu küstü kız Şimdi de Oyna/ya/mıyor
hayırlı günler değerli kalem nasılsınız uzun zamandır görüşemiyoruz umarım iyi siniz yine güzel bir eser emeğinize sağlık güzeldi çalışmanız kutlarım saygılarımla .........
Mahalleden mısırcı geçiyor “tanesi on kuruşa mısır” Yalancı On kuruşa mısır mı kaldı? En güzel şiirimi yazmadım diyor şair Küstü bu küstü kız Şimdi de Oyna/ya/mıyor ,
Güne güzel şiirinle başladım , bitmesini istemedim inan ki, adı güzel Jale'cim.