(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deniz’e Mektup şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deniz’e Mektup şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyorum ki! Sende o gönlümdeki çocuğu yakaladın Ve bilirsin ki! Sana kaldırılan her elde Ben de kendime pay almaktayım,.............................ne guzel bir ayna siiri bu kalemin susmasin canim jalem <3
öncelikle çooook geçmiş olsun....sağlıklı niceeee mutlu yılların olsun arkadaşım...torunlarınla birlikte...nasıl tatlılar nasıl canlar(MAŞALLAH)...onların sevgisi güneş gibi..baktıkça sevdikçe ruhun ısınır... sıcacık duygularla yazılmış...şiire ve emeğine teşekkürler...sevgimle hep...
Bu güzel duyguları yazan kalemi ayakta alkışlıyorum Yüreğine kalemine sağlık Kalemin daim olsun ____________________________________________Saygılar selamlar
İnşallah her yolunda gitmiştir sağlıklı en güzel günlerini anane ile geçirmesini diliyorum çok duygulandım fırtınalar esmiş şiirde her şey yoluna girer ve her şey geçer inş.
Ne demişti rahmetli değerli şahsiyet Sakıp Sabancı
Evlat faiz, torunda faizinfaizi. Baldan tatlı ipek kanatlı torunlarımız onlar olmasa hiç renklenmez hayatımız küçük kızımıza geçmiş ölsünler uzun ve mutlu biryaşamdilerim
Mahlasına yakışan arkadaşım. Kendine has tarzı duruşu ile bir çok arkadaşımın saygısını kazandığın kesin. Allah eşinle seni daimi mutlu kılsın. Sağolasın usta.
Kalemimin kadim dostu, Hani derler ya Evlat ceviz kabuğu ise... Torun o cevizin içidir diye. Gerçekten de öyleymiş,bunu çok iyi anladım. Öncelikle geçmiş olsun ve Allah Şifalarını versin Evladınızın... Anneden yada babadan ayrı yaşamak neymiş,bir çocuk ne kadar yara alırmış, Eksik kalan bir yanını,yarım kalan şefkate muhtaç dünyasını benim kadar iyi anlayabilen var mıdır bilmem... Ama bu satırların yeri,gönlümde başkadır.
“Anne! anneanneme söyle uçakla gelsin otobüs onu bize geç getirir ” Özledim!
Ayrıca,nasıl bir bağlılıktır ki bu,hasretini bu denli dolu dolu bir satırla,bir cümleyle anlatabilir...
Kutlarım... Ve sevgilerimi bırakıyorum Dost kalem... Kendinize ve Küçük Zarok'a iyi bakın,yalnız kalmasın olur mu ?
iç sesimi anlayan kadim dost, çok teşekkür ederim şu an sağlığının iyi olduğu haberini aldım. İnşallah hafta sonuna yanına uçmayı diliyorum. Anlamlı desteğine tekrar rekrar teşekkürler. Selamımla.
üzüldüm.
sevdalar kararır ..gönüller kara askıdadır ...der ozan.
sevgimle.