(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"Bütün hikayeler trenle başlar ,biliyor musun ?" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"Bütün hikayeler trenle başlar ,biliyor musun ?" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür ederim Funda Hanım. Yakmayı bilemediğimden yada kıyamadığımdan "yanan"lardan oldum hep,belki yakmayı öğrenmeli bu saatten sonra makbulü belki odur .)))
Hayat yolarının tren yollarında kesiştiği ömür ayrılıklar Zincirlidir birbirne günün şiirinin yazarına kutluyorum.. Hayırlı bayramlar.. Saygı ve selamlar..
Turnalar kanadına yaktığım ağıtlar... turna çok anlamlı olmuş burada, genelde anadoluda kutsal olarak kabul edilen değerli bir kuşa böyle bir atıfta bulunmak etkileyici
birde burayı beğendim En son bir ağaç dalından gökyüzüne haykırmıştım bizi....... aslında ağaçta diyebilirdiniz ama dalı söyleyerk vurguyu çok arttırmışsınız, küçük bir dalda dev gökyüzünün büyüklüğü ve kullandığınız zıtlık çok güzel belirmiş. beğendim tek kelimeyle, diğer şiirlerinizde görüşmek dileğiyle :)
Anlam ve anlatım güzeldi haz aldım okurken Yazan kalemi kocaman yüreği ayakta alkışlıyorum hocam Kalemin daim olsun selamlar saygılar _______________________________________________İyi bayramlar
............................................... Saygı ve Selamlar..