hürmetim var gecenin benliğinde olup bitenlere safi huzur uykum, mışıl mışıl uyurum sürprizleri benzersiz, ihtişamı arındırılmış dokuz efsaneye bedel , bir sihirli zaman yaşarım hiçbir gözün görmediği hiçbir kulağın duymadığı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EFSANEYE BEDEL SİHİRLİ ZAMANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EFSANEYE BEDEL SİHİRLİ ZAMANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
günün vakitlerinin de ruha işleyişi var ya farklı farklı dokunuşları muhasebesi var ya! kime nasıl yaklaşır gün belki acıdan kime nasıl yaklaşır gün belki huzurdan isteriz ki huzurdan olsun hep huzurdan
Nasıl bir zaman dilimiydi ki , kuşluğunda ayrı, öğlesinde, ikindisinde, akşamında ve gecesinde ayrı... yaşamı anbe an doyasıya duyumsamak bu olsa gerek.Çok ama çok güzeldi.Şiir normalde 1 günü anlatır gibi olsa da özünde, bir insanın çocukluk, gençlik, orta, ve ilerlemiş yaş hallerine de bir gönderme gibi olmuş .
Sabah ...............................doğduğumuz an...bebek olduğumuz, hayatı, büyümeyi öğrenirken günahlara da açık olduğumuz .
öğlen................................gençlik..bir insan hayatının en hızlı, en doyumsuz anları aynı zamanda gerçekleri idrak etmeye başlığı zamanlardır sonlarına doğru ...yavaş yavaş uyanmaya başlar insan o sarhoşluktan
ikindi.................................akşama yüz sürmüş gün ağartısı son demlerine gelmeye hazırlanıyordur....birşeylerin kararmaya başladığı, değiştiğine tanık olmaya başlarız artık..farklı bir bilinçle...o sımsıcak güneş gitmeye koyulmuştur...sıcağı gitmiştir...kıpkızıl bir ufuk , hafiften üşümeler bile başlamıştır artık...bütün bu değişimlere tanık olmak yaradana her zamankinden daha fazla yakın olmayı şart koşar...
akşam................................artık ikindi de bitmiştir...güneşin tamamen kayboluşunun ilk zamanlarıdır...daha çok yaradana sığınma anıdır..verdiklerine vermediklerine lütuflarına vecd ile dönüp dua anıdır...biliriz çünkü bu aşamaya nasıl gelindi..nasıl yaşandı seher ayazından, gündoğumlarına, sonra ışıl ışıl gök bakırından, kızıl sancaklara sonra akşam....
ve gece.............................her şeyin, herkesin sessizliğe büründüğü normal hayatta uykunun, ömüre paralel bakıldığında sonsuz uykunun yaşandığı an...ve bir gün... ve bir ömür işte böyle...
Aydınlık günlerde daim kalmanız temennisiyle sayın hocam.Yine çoık güzel anlamlı bir eser okudum yetkin kaleminizden.
farklı farklı dokunuşları
muhasebesi var ya!
kime nasıl yaklaşır gün belki acıdan
kime nasıl yaklaşır gün belki huzurdan
isteriz ki huzurdan olsun hep huzurdan