h’isli bir ölmek bu ve doğmak kendi gölgende nedensiz, niçinsiz ve nasılsız bir sebebin oluşumunda sebepsizliğimiz ağlıyor için için
kelimelerden örülmüş şiirden bir sığınağa sığınmaktır şairin acziyeti kutsiyeti ise kendi yağında kavrulmaktır zarar ve fayda denkleminde sesini duyurmaya çalışırken sessizliğinde
asırlardır sallanan bir beşiğin tam ortasında bir bebek çığlığıdır yaşamak ve ölmek bir tabutun içine saklanan yaslı sükunet
kim diyebilir ki sevmedik hiç yaşamayı ve yaşarken sevmeyi bilmedik yârin b’akışlarında
matematiksel hesaplarla yapılan yontunun edebiyatla perçinleşen yaftası olmadığımızı kim diyebilir
kalakalıyorum suyun akışında ve toprağın kokuşunda yağmurun yağışında ve güneşin yakışında
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şairin Acziyeti Ve Kutsiyeti... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şairin Acziyeti Ve Kutsiyeti... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"h’isli bir ölmek bu ve doğmak kendi gölgende nedensiz, niçinsiz ve nasılsız bir sebebin oluşumunda sebepsizliğimiz ağlıyor için için"
kalimera nın durumundayım aynı haleti ruhiye içinde bayııldım bu şiire!!! Bana ne ben de bir sigara yakacam başka türlü dayanılır değil.komple muhteşem bir şiir; yaralara tuz basan cinsten. Kimsenin beni üzmeye hakkı yok...:) <3 Hüzün elle tutulacak kadar gerçek tebrikler canım yazmaya devam nice şiirlere sevgiyle...
Işıklar kapatılır, iyice yerleşilir koltuğa, minicik kalınır. Ağlanılır.
Sonra mutfağa gidilir bi cigara içilir. Gelinip bi daha dinlenilir. Sonra balkona çıkılır, soğuk hissedilene dek nefes alınıp verilir, bi cigara daha yakılır şiirin kollarına sığınılır. sonra ıslak yanaklarını kendi kendine okşar bir kadın, "mutlu aşk yoktur, aşk acısız bir hiçtir, acımı seviyorum uleynnn" denilir.......
Öyle derinden gelen bir sesi var ki şiirin; içimin tellerini titretti; bir türkü de ben tutturdum ardından: " bu da gelir, bu da geçer ağlama.." ... Öyle işte..
ve doğmak kendi gölgende
nedensiz, niçinsiz ve nasılsız
bir sebebin oluşumunda
sebepsizliğimiz ağlıyor için için"
kalimera nın durumundayım aynı haleti ruhiye içinde bayııldım bu şiire!!! Bana ne ben de bir sigara yakacam başka türlü dayanılır değil.komple muhteşem bir şiir; yaralara tuz basan cinsten. Kimsenin beni üzmeye hakkı yok...:) <3 Hüzün elle tutulacak kadar gerçek tebrikler canım yazmaya devam nice şiirlere sevgiyle...