(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARAYIŞ ......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARAYIŞ ......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tatlı ile tuzlu suyun körleştiği mavi çatısı delik bir gök yağmur harflerinden, sefere çıkmayan bir kral ,eski hitit te çağlara bölünmemiş bir tarih unutmak ile hatırlamak arası bir din gövdesi ter tutmaz bir işçi kuşları çalınmış bir gökyüzü yaprağında gövdesini taşıyan- osmanlı- ve başkent olamamış bir istanbulsun Düşündürdü derin, saygılar..
-------Ey gidi, mi demeliyim...? Ve avuçlarımda saklamalıyım hüzn'ün göz yaşlarını.. Keşkelere kulak tıkayarak Olmaz düşlere sebep.. Bildiğim şey , kutlamalıyım sizi..Duygulu yüreğinizi ve güçlü kaleminizi.. Saygıyla elbette ki efendim...
mezopotamyada uyuyor tanrının kalbi marduk un enlil in iştar ın yanında hüznü, çivi yazısından bir mesnevi
O günlerde İstanbul'u görebimek bile Tanrıya kavuşmak gibi birşeydi belkide Ama bugün ter tutmaz işçisinin gövdesinde Ne yıldızları ne kuşları kalmıştır gökyüzünde.
Büyük ders veriyor dizeler. Tebrik eder, Selamlar, saygılar sunarım.
Çok farklı ve yoğun bir anlatım İstanbul'la düğümlenmesi de ilginç ve güzel ... Aradaki mezopotamyanın öncesi sanki daha farklı bir şiirdi ...Belki de nehirlerin döküldükleri yerden dağılmalarını vurgulamak için orada mola verilmişti ... İçeriğini tam net olarak göremesemde şiir dili, anlatım ve vurgulamaları ile çok başarılı bir çalışma .
tel inceldiği yerden kopmuyor.
tekrar tekrar okuyorum.devam şair