çok oldu gözlerinden şiirler içmeyeli maviyi tuvallerden sileli kahverengi eskizlerde turunç yalnızlıklar büyüteli
gürültülü kuytularda annesiz bir şehirde yalnızlık ordusu tarafından yönetiliyor ülkelerim kaç köy kaç kasaba kaç şehir zamanı kayırıyor ellerim galiba ben sana sınırlar çizmeyi özledim…
dövünen dizlerimin ayyaş namelerinde çiziyorum gözlerini Arnavut kaldırımlı taş sokaklara aynı telaşla sensizlik var kadehlerin yüzsüz mahzenlerinde yüzümü çıkartıp asıyorum rüzgara yüzsüzlüğüm ağlıyor bir avuç deniz sahi siz kimdiniz… ihtilaller saklanıyor suyun saflığına genizimde düğüm düğüm fırça darbeleri silinikleşiyor gölgemin rengi
konuşsam dün sussam kendime zulüm
ahh pek bi afili yalnızlık denen bu meyhane şarap kızılı baharlarda hep aynı terane ahh işte kağıtta durduğu gibi durmuyor hiçbir hece yüreğe değince…
kaç kez söyledim sana düşerken yanıbaşıma şakakların şiir damlatıyor dudaklarıma içsem sarhoş içmesem mayhoş…
sert ve dik yokuşlar sarkarken gözlerimden kurudu sabrın terkisinde sardunyalar güz yağmurlarında ıslanan saksılar pencere kenarında duran rüzgar alıyorum bakışlarından üşüdü zaman düş beni anne mazinin kollarında gezinen buğulu ezgilere karşıyakadan gelen ney sesine düş…
ört beni anne denizleri çek üzerime köpük köpük dalgalar bırak kumdan şehirlerime kayalıklara vursun tuz kadar sevdim diyenler çarp yüzüme yüzüme çırpınışlarımdaki sessizliği savur tenimin kavruğunda bozduğum yeminleri fütursuz karanlıklar dolansın ayaklarıma izi kalırken gördüğüm rüyaların kırılsın avuçlarım kanasın tırnaklarım ayyaş akşamlarda ölmem ben asla geçmişten…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
düş beni... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
düş beni... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.