her gece kalp kendini ağlayışlara rehavet gibi salınca aşk kendini konuşmaz.. miktarı artar karanlığın göz ucu iliklerinde belirir hayal yetişmez belirgin yüzlerin bilinci yeminli anımsayışlara
etme sevgili ah bilsen nasıl, şefkat kendi hüznünü avutuyorken bilinçaltının parmakları yıldız topluyor debeleniyor gökyüzü, uyutmamak için karanlığın gözlerini ben ayın gölgesindeyim, ama/söyleyecek sesler sustu kayıtsız kaldı içselliğim ki, düş salıncakları kalem efkarları gibi ruhuma diziliyorken bir yanım sendin diğer yanım özlem..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kayıtsız.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kayıtsız.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemizi seviyorum şair...Her şiir birbirinden bağımsız ve konuları benzeşmeyen kısa ve öz özgün dizeleri ile dar bir alanda duyguyu verebilen değerli bir yüreksiniz.Yolunuz açık olsun.Hepimiz bir şeyler karalıyoruz.Fakat ileride sanatsal değeri olan şiirler yazabilen bir kaç arkadaşımızdan biri de siz olacaksınız diye düşünüyorum...Saygım ile efendim...