(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yârenler bugün dosta küstüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yârenler bugün dosta küstüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NEFİS MUHASEBESİ YAPARKEN DOSTA KÜSTÜĞÜNÜ BELİRTMİŞSİN.YA SEN YANLIŞ YAPIYORSUN YA DA O DEDİKLERİN DOST DEĞİL.GERÇEK DOSTA KÜSÜLMEZ ÇÜNKÜ...TEBRİK EDİYORUM...SEVGİ VE SAYGILARIMLA....İBRAHİM KARAÇAY
Başım düşünce kökten dara Verdiklerim verecekti para Nefsim koyup tarttım kantara Ben niye bugün dosta küstüm
Sevgili "Torpağım" Biz Dadaşız Sevgi Merhamet Bizde, Namerdi Asla sevmeyiz... Onun için biz dosta küsmeyiz yeterki dostluklar Karşılıksız ve baki olsun....
Dost dediğin ne ki bilemedim Söz verdim amma gelemedim Geldimde seni bulamadım (!) Yârenler bugün dosta küstüm + Dost dediğin candan dost olmalı. Senin gibi can dostdan küsülürmü. Gerçekten duygusal bir dille anlatılmış harika bir şiir.
Başım düşünce kökten dara Verdiklerim verecekti para Nefsim koyup tarttım kantara Ben niye bugün dosta küstüm
Ah değerli kardeşim şimdiki dostluklar menfaate endeksli,dostlar sırtımızı yasladığımız birer çınar gibidir ama gerçek dostlar sözde dostlar değil.Hani derlerye ''aman sakın para isteme benden buz gibi soğurum senden'' o misal düşte gör gerçek dostları iyi günde herkes yanındadır ooo laylaylomlarda ama dara düştüğünde vallahi hepsi çil yavrusu gibi dağılır arada bul bir tanesini hepsi sırra kadem olmuşlardır.Varsa balın böreğin malın mülkün paran, çokkkk dost,yoksa bunların hiç biri yan kardeşim derdine çıra gibi.Derdimi deştiniz şair kardeşim.Kutlarım.
YA SÖYLECEK BİR SÖZ BULAMIYORUM... SANKİ PİR SULTAN ABDAL GELMİŞ KARŞIMA OTURMUŞ... BOYNUMUZ KILDAN İNCE OLMUŞ... BÖYLE DİYEN ŞAİRE SAYGI DUYULURMUŞ...