Bu gönlüm geniş amma cirit atmaya değil Mekke’li bir yetimden öğrenmişiz biz aşkı Başım dik dursun hele eğil yüreğim eğil Haramlara kapalı bizdeki gönül köşkü
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öğrenmişiz Aşkı Biz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öğrenmişiz Aşkı Biz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gönlüm geniş amma cirit atmaya değil Mekke’li bir yetimden öğrenmişiz biz aşkı Başım dik dursun hele eğil yüreğim eğil Haramlara kapalı bizdeki gönül köşkü
Emine Çerçi
O yetim şimdi yaradanıyla beraber Onu seveni kendi sinesine yar eder Kavuşmak için usta ahu zar eder Yanar yüreğim cemalini görene kadar affınız ola
Duyarlı ve imanlı yüreğine sağlık kutluyorum bu güzel kalemini Kişi sevdiyiyle beraberdir ALLAH sevdiklerinden ayırmasın Şiiriniz dört dörtlük yorumlarla ifade edilir gibi değil kutluyorum canı gönülden saygılarımla selamlar
rahmiusta tarafından 9/14/2014 12:52:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir suçluluğun utangaçlığı var gözlerinde.. .. Oturamıyorsun bir türlü yerinde (...) Ellerini kenetlemiş,sin ellerinin içine.. Kaçırıyorsun sözcüklerini, sözcüklerimde, Cevapların yarım yamalak,gözlerini kaçırıyorsun benden Ayrılığın yelleri esiyor gibi, sanki yüreğime yakın yerlerde.. Ter boşalıyor sanki avuçlarımın içinde.. Canım çekiliyor sanki tenimin en hassas yerinde... Dertleştiğim odalar birden yıkılıyor sanki üzerime.. Yüreğime gizliden ayrılığın yerleşiyor sızısı , Sanki avuçlarımda kanıyor yüreğimin yarısı..
Ayrılığın gözlerini görüyorum deli bakışlarında... Hayrola sevgilim,hayrola.. Gitmek,mi geçiyor yoksa aklında..
'7+7' kalıbı ile çok başarılı bir 14'lü hece ölçüsü ile yazılmış bir dörtlük keşke bu şiirin devamı da gelseydi güne düşerdi..
Sevgilerimle
Hatice Ayşe Hasan tarafından 9/16/2015 1:32:20 PM zamanında düzenlenmiştir.