Gündüzüm perişan günüm perişan Gözümde kalmadı ne makam ne şan Ruhumda kaynayan kalemden taşan İçimi eriten bu lâvlar dursun Bir şimşek kılıcı göğsümden vursun.
Başım meczup derviş hançerim mağrur Efsunlu heceler önümde kurur Mürekkep çaresiz şişede mahsur Ak kâğıt önümde şaşırdı bu gün Yırtıldı sabrını taşırdı bu gün.
Tebessüm isterdim en masumundan Ritimsiz titreyen gönül mumundan Sevgiyle dağılan deniz kumundan Getir artık rüzgâr derin düşleri Bağrıma basayım tüm gülüşleri.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇARE OLUR MU? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇARE OLUR MU? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başım meczup derviş hançerim mağrur Efsunlu heceler önümde kurur Mürekkep çaresiz şişede mahsur Ak kâğıt önümde şaşırdı bu gün Yırtıldı sabrını taşırdı bu gün...
işte zaman zaman bunalımların yürek dili yetkin kalem yazarsa böyle duygulu, içten yazar tebrikler sevgili afet hanımcığım var olan başarılarının devamını diliyorum selam sevgimle.
Tebessüm isterdim en masumundan Ritimsiz titreyen gönül mumundan Sevgiyle dağılan deniz kumundan Getir artık rüzgâr derin düşleri Bağrıma basayım tüm gülüşleri.
Güzel bir şiir yüreğine sağlık .
YAPMIŞ OLDUĞUMUZ ATIŞMA ŞİİRİNE 1 KAÇ KITA DA SİZİN YAZMANIZI ARZ EDERİM.
Tebessüm isterdim en masumundan Ritimsiz titreyen gönül mumundan Sevgiyle dağılan deniz kumundan Getir artık rüzgâr derin düşleri Bağrıma basayım tüm gülüşleri.
Kutlarım eseri gönül sesi dizeleri..güzeldi anlatım akıcı ve etkili....sevgilerle