pencereleri kapalı bir ev düşünün hatıraları tozlanmış, karanlık mezar gibi hüzünlü, görkemli bir yalnızlık çöreklenmiş odalar dolusu kuraklık ve ağzı çevik örümceklerin çelikten yol ağları…
masalsı bir siren eşliğinde gelip geçen, konup geçen ruhların gizemli yürüyüşüne bakın nasıl da başlarını eğmişler bulutların ötesine dingin ve ahenkli…
kırmızı pabuçlu kuşlara sorun her dağın bir kalbinin olup olmadığını her gülümsemenin nasıl yağmura dönüştüğünü
son-baharın şarkısı bu nar ağaçlarının söylediği gözlerimizle duyduğumuz, kulaklarımızla dokunduğumuz hicran ışığının doğmasıdır- ölüm
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UÇURTMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UÇURTMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonbaharın şarkısını öylesine duygulanarak dinledik ki senin o tılsımlı, her bir notası sarı hüzün kokan nağmeleri eşliğinde bir dağın kalbinden başladı önce şarkı, oradan dalga dalga şahikalarda bulutları öpüp sırılsıklam döküldü yüreklerimize.
Harikulade bir sonbahar şiiri okudum.Var olsun değerli gönül emeğin.Selam ve kalbi sevgiyle yüreğine.
Ellerinize yüreğinize vede emeğinize sağlık çok güzel harika ve müthiş bir şiir tebrik eder gönülden kutlarım yazan kaleminizi yazdıran değerli yüreğinizi yürek sesiniz daim olsun hiç susmasın sonsuz selam ve hürmetlerimle...
dağların ardı
bir nazlı ölümdür
ne güzelsin şiir
sevgiyle ayşe