(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEDA.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEDA.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir çok güzel. sade olması bir şiirin güzelliğine güzellik katar. lütfen yoklayın hafızalarınızı eğer ezberinizde bir şiir varsa eminim en arı duru olandır. içinde uçsuz bucaksız imgelerin dündüğü bir şiiri ezberleyen varsa elbet ona da saygım sonsuz. ama ben en çok okuyunca anladığım şiirleri sevdim.
Suyundan, havasından, O yırtık sayfasından, Silmiş hep kafasından, Ne varsa aşka dair...
çok güzel okudukçada güzelleşen derinleşen bir şiir...
Şiir fena değil ama günün şiiri olacak kalitede mi? İşte onu sonuna kadar tartışırım. Bu yorum yazan kardeşleride anlamıyorum. Mükemmel, mükemmel ötesi,defalarca okudum vs vs. Allah allah ya bend ebir sorun var ya bu kardeşlerimde.
Seçtiklerime almıştım ama yorumlara bakmaya geldim tekrar. Ben halen aşırı etkilendim diyorum.
Herkesin fikrine de saygılıyım.
Her şiir herkesi aynı şekilde etkilemez.
ben Sabahattin Ali şiirlerine de ölürüm. Oysa pek çok kişi beğenmez. Bu çok normal.
Biz hepimiz aynı hissedemeyiz ki.
Herkese ve değerli şaire saygılarımla...