(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EL-LÂTİF şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EL-LÂTİF şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlahi İlimler; İnsanlara ilham edilen sevgi, şefkat ve merhamet gibi duyguların, Allah'ın İsimleri ve vasıflarını teşkil eden "Esma-i Hüsne" ile sınırları çizilemeyen bir okyanus olarak, asıl kaynağının Allah' da olduğunu ve İnsanda bulunanların ise bu okyanustan, yalnızca bir damla olduğunu söyler. Bu küçücük damlayla dahi, insanlığın ne büyük mertebelere ulaştığını düşünürsek, "Esma-i Hüsne" nin, insanlık için nasıl büyük bir hazine olduğunu düşünmemek mümkün değildir.
Vesile olduğunuz için şükranlarımı sunuyorum Sayın SÜKLÜM
yoğun bir biçimde istenirse ondan kurtuluş hiç geri çevirmez ona yapılan emeği dost kurtuluşun olur inşallah bu çaban Allah yar ve yardımcımız olur inşallah kal esenlik içinde...
Ustam be ya hu, akşam okudum- yazamadım; bugün ince istavritten sezonu açtım... su içmekten doymuyorum... çay bile kesmiyor... mîdemde canlandılar!
Eeee şimdi sıra geldi: 7 -7'lk yazmaya... iyi güzel de "tif" hecesini nerden bulup iki mısrâ yazayım; hadi diyelim ikincisi hazır... tek aklıma gelen lokomotif. O da işin ciddiyetine uymuyor... dur bakayım... aklıma düşerse yazarım yoksa düşün Kadir- düşün.
Sağlık dileğim ve Selâmımla...
Uuuuuyyy... dur Sana bir haber vereyim: İlk Sen duy; yarım saat önce, A.Ü. A.Ö.F. Kamu Yönetimi kaydımı, 6 yıl aradan sonra yeniledim(2. sınıftan devam).
Lutuf ve keremi bol olan,lütfeden,inayet ve ihsanı sınırsız olan. Kulun istek ve ihtiyaçlarını yumuşaklıkla ve kolayca ulaştıran. En ince nasıl yapıldığı bilinmeyen işleri bilen,derinliklere ve bilinmezlere nüfuz eden. Akla hayale gelmeyen yollardan ve yerlerden kuluna nimetler, Hayırlar ve faydalar çıkaran,sürekli lütfeden.... Rabbim Kaleminizi hayırlı ve bereketli eylesin.
Vesile olduğunuz için şükranlarımı sunuyorum Sayın SÜKLÜM