(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
la faslından illa makamına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
la faslından illa makamına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elbette hayallerimiz olur, dediğiniz gibi eserinizde susuz yaz günlerinde soğuk pınardan su içer gibi, gönlümüze yer eden yanımızdaymış gibi, insanız nihayetinde evet, düşlerimiz, umutlarımız, beklentilerimiz, hayallerimiz hep olacak olmalı..Kırgınlıklarımızda olur doğal olarak, beklentilerimiz çoğaldıkça hayal kırıklıkları, bekleneni bulamama, düş yorgunlukları... neler neler... Yine de derim ki hemen son nokta da ölüme bağlamamak lazım bütün bu yılgınlıkları kazandıklarımız olmadı mı, mutlu olduklarımız, içten gülümsemelerimiz.. hani böyle göklerde uçarcasına sevinmelerimiz..onların yüzü suyu hürmetine derim ki gelen her neyse, getirdiği günlerin neyse bunların hatrına saygıyla selamlayıp yine getirecekleri güzelliklerin düşüyle, karamsarlığa düşmeden kabullenişi de bilmeliyiz.
Her zaman ki gibi anlatımıyla, samimiyetiyle nitelikli, sağlam karakterli duygu yüklü bir eser daha okudum.
Emekleriniz için çok teşekkür ederim hocam.Selam ve en derin hürmetlerimle yüreğinize.
Anlıyorum sizi hocam.Çok iyi anlıyorum.Elbet kaçınılmaz sonumuz elbet hepimiz bir gün o kutlu güne ulaşacağız.Ama ulaşacağız diye de bugünden o günü düşünerek, yaşamdan geçmek de yanlış olur değil mi.Sevdiklerimiz, ailemiz herkes herkes ilerde bu acı gerçeğimiz vücud bulduğunda hep bu anı bekleyendi dememeli değil mi..Bugünden gözlerimizi kapamadan daha onları bu tür düşüncelerle ona ısındırma gibi de görülse de, yine de derim ki yaşadığımız, nefes aldığımız, hayattan ne aldığımız, ona ne verdiğimizle daha çok önemli arkamızda bıraktığımız.
Sonsuz selam ve saygı ile.Allahım korusun sizi. Sağlıklı, huzurlu, mutlu sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz nice nice günlere ermenizi kalben dilerim.
Ama su var; kalemin kumasi iyi (bu da ne demekse)