(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR MUŞTU BEKLİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR MUŞTU BEKLİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sizin şiirinizde muştu olmuş, farklı uyanmalar olmuş...vicdan sınavları, kendinle mukayeseler..Hazır diyor şiir resmen .Resmen yalvarıyor yaradanımıza ..:( Allahım gecinden versin hocam. İnanın şu an ki halimi ve hissettiğimi anlatamıyorum...:( Ben gerçekten çok etkilendim.
Rabbim ne hayırlıysa onu versin inşallah.Selam, saygı ve dua ile.
Ben inanın ne diyeceğimi bilemiyorum.Nasıl bir ruhsal derinlik bu yarabbi.
Hiç birimiz bilemeyiz o muştulu anı.
Tıpkı doğacağımızı doğmadan bilemediğimiz gibi.Rabbim hayırlısını versin onunda hepimize inşallah.
Ölüm nasıl soğuk ve korkutan beni ...
sizin şiirinizde muştu olmuş, farklı uyanmalar olmuş...vicdan sınavları, kendinle mukayeseler..Hazır diyor şiir resmen .Resmen yalvarıyor yaradanımıza ..:( Allahım gecinden versin hocam. İnanın şu an ki halimi ve hissettiğimi anlatamıyorum...:( Ben gerçekten çok etkilendim.
Rabbim ne hayırlıysa onu versin inşallah.Selam, saygı ve dua ile.