Bir fincanın dibinde kahvenin telvesinde Görüp de sevmedim ki bir bakış cilvesinde Seni geçen hayata yanıp ağlarken sevdim Bir kıyamet ertesi yürek dağlarken sevdim. Ömrünün kapağını örtüp kara çemberle Vedalaşıp sessizce yalnız kalan makberle Gözlerinde ırmaklar akıp çağlarken sevdim.
Dümensiz sızıları yüceltirken dilinde Hayalini gizlerken gecenin kandilinde Dünyama ışık saçan yıldız gözünü sevdim Çölde nehir akıtan yaşlı sözünü sevdim Biçim biçim acılar içine yer etmişken Başındaki belalar zemden beter etmişken Yalan tenini değil gerçek özünü sevdim.
Parmakların okşarken tellerdeki mızrabı Nağmeler yaşatırken sesinde ızdırabı Notalara verdiğin öksüz selamı sevdim Beş çizgiye taktığın derin anlamı sevdim Ağıtları dinlerken ehlinden makamıyla Yüreğime düşürdüm sevdanın ilhamıyla Ne Şirin’i, Aslı’yı yalnız Leyla’mı sevdim.
Gecenin kıyısında susar mıyız birlikte Kurur muyuz ikimiz kapkara bir delikte Alevlenen yüreğim sensiz donunca sevdim Önümde ellerine gam dokununca sevdim Görülmeyen yaralar kanamadan gel artık Cehennem ateşinde yanamadan gel artık Ne Ferhat’ım ne Kerem seni Mecnun’ca sevdim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MECNUN’CA SEVDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MECNUN’CA SEVDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecenin kıyısında susar mıyız birlikte Kurur muyuz ikimiz kapkara bir delikte Alevlenen yüreğim sensiz donunca sevdim Önümde ellerine gam dokununca sevdim Görülmeyen yaralar kanamadan gel artık Cehennem ateşinde yanamadan gel artık Ne Ferhat’ım ne Kerem seni Mecnun’ca sevdim.
afet kırat (Afet İnce Kırat )
Usta kalemden muhteşem bir şiir okudum Usta kalemi ayakta alkışlıyorum yüreğine kalemine sağlık Kalemin daim olsun............... ________________________________________Selamlar
Mersinin'in bu bunaltıcı havasında insanın canı şiir bile okumak istemiyor. Fakat bu şiir özlediğimiz rüzgar gibi esti odanın içinde. Seslendirmeye müsait yüksek sesle okunacak güzel bir aşk şiiri olmuş.
Afet hocam . Aslen Afyonlu değilim yedi yıldır İscehisar dayım . iş yerim iscede ikamet Afyon. Neden isce de dolaştınızı görev icabı mı yoksa mermer işimi merak ettim. yolunuz düşerse AVAR mermer veya AVAR usta derseniz işyerimize bekleriz. Başımızın üzerinde yeriniz var bir bakdak demli çay ikram ederiz.. bir isteğiniz de olursa her daim yardımcı olmaya çalışırız..
Şiirin buram buram aşk kokuyor....
Yüreğine sağlık...
Saygımla
Eldeki_iz